משפט

בקהאם נגד הכוכב ההוליוודי: תובע את חברו בעשרות מיליונים

וולברג חתם על הסכם על בקהאם לפיו השני יקדם את אפליקצית הספורט שלו עם פוסטים ברשתות החברתיות, בקהאם טוען שהכסף שהובטח לו מעולם לא הגיע. כעת הוא תובע אותו ב-8.5 מיליון ליש"ט
מערכת ice | 
דיוויד בקהאם נקלע להפסדי ענק (צילום פייסבוק/ דיוויד בקהאם, vecteezy)
כדורגלן העבר דייויד בקהאם והשחקן ההוליוודי מארק וולברג, היו שותפים עסקיים וחברים טובים. כעת, בקהאם תובע את וולברג לאחר שהשניים רבו בעקבות מחלוקות בפרויקט הכושר שוולברג שותף לו.
בקהאם תובע את חברו לשעבר בסכום של כ-8.5 מיליון ליש"ט בעקבות השותפות שכשלה בפרויקט האימונים האישי שוולברג עמד בראשו - F45. בקהאם חתם על חוזה במסגרתו הוא התחייב לפרסם את הפלטפורמה בעמודי הרשתות החברתיות שלו עם מיליוני עוקבים. כעת, הפרויקט נכשל ובקהאם טוען שהכסף שהובטח לו במניות, לא הועבר אליו.
וולברג קנה אחוזים מ-F45 בשנת 2019 ופנה אל חברו הטוב בקהאם שיקדם את המותג. בשנת 2022 המניות היו אמורות להתחלק בין כלל השותפים אך החברה ספגה קשיים כלכליים, דבר שגרם למחיר המניות להיחשף לאחר המועד המוסכם ומחירן נצח ל-3 דולר למניה. בקהאם ועורכיו דינו טוענים שוולברג רימה אותו ושקריסת המניות המדוברת גרמה לו לנזק של לפחות 8.5 מיליון ליש"ט.
כאמור, מאז שהחברה נכנסה לקשיים כלכליים היא סגרה את מספר זיכיונות במדינות מובילות. בנוסף, מניית החברה ירדה ל-15 סנט לאחר שעמדה בשיאה על 12 דולר למניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה