משפט

סמוטריץ' נגד החרדים: "מה שהיה הוא לא מה שיהיה"

על חוק הגיוס אמר סמוטריץ': "אני חושב שברור לכולם שמה שהיה הוא לא מה שיהיה אבל אני לא עושה על זה הון פוליטי ולא עסוק בשנאה והסתה איש באחיו. אני אומר לכם שיש בציבור החרדי המון אנשים שרוצים את זה. לא בכוח אבל בנחישות"
דוד זולדן |  1
ינון אזולאי, בצלאל סמוטריץ, אביגדור ליברמן, משה גפני, שלמה קרעי, מאיר פרוש (צילום ויקיפדיה/מוטי כהן, פלאש 90/הדס פרוש, יונתן זינדל, יעקב לדרמן)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בכנס וואלה! מעריב: "התחזקות השקל והבורסה, עודפי הגביה ונתוני המאקרו של הכלכלה הישראלית מוכיחים שהשוק נותן אמון בדרך שאנחנו מנהלים את הכלכלה הישראלית". 
עוד אמר השר כי: "99 אחוז מהזמן אני עוסק בכלכלה. לא חושב שהיה שר אוצר מקום המדינה שהעביר ארבעה תקציבים בשנה, שניים מתוכם במלחמה. אפשר להיתפס למיליארד או שניים או שלושה שנמצאים במחלוקת בשוליים אבל אני קיבלתי החלטה לא להתעסק בכסף הזה".
 
על יחסי ישראל ארה״ב אמר השר כי: "יש מערכת יחסים טובה עם ארה״ב וצריך לזכור שכעת זו תקופת בחירות שם וצריך להסתכל על זה גם בהקשר הזה. אנחנו במלחמה קיומית וצריכים לגלות נחישות. אין אפשרות לסיים את המלחמה הזו בלי ניצחון מוחלט שזה אומר השמדת חמאס, השבת החטופים ושיקום חבל התקומה. בלי ניצחון אין ביטחון ובלי ביטחון אין כלכלה".
על חוק הגיוס אמר: "אני חושב שברור לכולם שמה שהיה הוא לא מה שיהיה אבל אני לא עושה על זה הון פוליטי ולא עסוק בשנאה והסתה איש באחיו. אני אומר לכם שיש בציבור החרדי המון אנשים שרוצים את זה. לא בכוח אבל בנחישות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם סמרטוטיץ משקר במצח נחושה (ל"ת)
    אור 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור