משפט

חשד לחיסול בשפלה: גבר נמצא מת ברכבו בראשון לציון

שוטרי התחנה העירונית לציון פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר איתור אדם ללא רוח חיים, כאשר על פי גורמי רפואה נקבע מותו. פראמדיק במד"א יוסי רוזנטל סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה, ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים"
מערכת ice | 
ניסיון חיסול (צילום pixabay)
מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון סיים כעת (שני) הערכת מצב מיוחדת בזירה בראשל"צ בה אותר ברכב אדם ללא רוח חיים, והטיל את החקירה על ימ"ר מרכז. שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר איתור אדם ללא רוח חיים, כאשר על פי גורמי רפואה נקבע מותו.
בתוך כך, ממ"ז מרכז - ניצב אבי ביטון, סיים כעת הערכת מצב מיוחדת בזירת האירוע, יחד עם פיקוד המחוז ומרחב שפלה במסגרתה סקרו בפניו את הממצאים והמהלכים הפורנזים לקידום זיהוי ודאי של המנוח, בסיומה הנחה כי החקירה תנוהל בימ"ר מרכז. חוקרי הזיהוי הפלילי אוספים ממצאים פורנזיים בזירה לבחינת הנסיבות.
 
 
בשעה 11:37 התקבל דיווח במוקד החירום 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שנמצא מחוסר הכרה בחניון בבית העלמין בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהובהלו למקום זיהו גבר כבן 40 מוטל במקום. האיש התגלה ללא סימני חיים ומותו נקבע בזירה. פראמדיק במד"א יוסי רוזנטל: "כשהגענו למקום ראינו גבר בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה, ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה