תקשורת ומדיה

מפקד מחוז מרכז: "המחאות משתקות שוטרים שהוקצאו לטיפול בפשיעה"

ניצב אבי ביטון, מהמועמדים המובילים למפכ"לות, טוען כי הטיפול במחאות יוצר בעיית כוח אדם בהתמודדות עם הפשיעה. ראשי המחאה תקפו: "אמירה שקרית"; וגם, מה כתבה עליו לפי יומיים הח"כית מיש עתיד?
מערכת ice |  1
ניצב אבי ביטון (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
ניצב אבי ביטון, מפקד מחוז מרכז במשטרה, התראיין הבוקר (חמישי) להילה קורח ב'נכון להבוקר' בגל"צ, וטען כי הטיפול המאסיבי הנדרש מהמשטרה במחאות נגד הממשלה, נוטל ממנה יכולת להילחם בפשע הפלילי.
ניצב ביטון אמר כי "המחאות משתקות אלפי שוטרים ברמה הארצית, הם היו אמורים לטפל בפשיעה בחברה הערבית ובסוף הם לא נמצאים במרחב הפלילי".
מיד לאחר האמירה ביטון חטף גינויים מכיוון גורמי שמאל ומחאה, על רקע המרוץ לתפקיד מפכ"ל המשטרה, בו הוא נמצא גם בין המועמדים. ביטון אמר להילה קורח כי "אני רואה את עצמי מועמד בשל וראוי להוביל את הארגון בשנים הבאות".
 
אחד ממנהיגי המחאה, משה רדמן, אמר כי מדובר ב"אמירה אומללה", וכי "היא גם שיקרית". רדמן טען כי "עיקר המחאה מתקיימת במוצשים, לצערנו הפשיעה באוכלוסיה הערבית ובכלל הטרור הפלילי הגואה בחודשים האחרונים קורה 24/7."
פעיל מפלגת העבודה יאיא פינק כתב: "החנופה למשתמט והפיכתה של המשטרה לפוליטית נמשכת."
ואולם, לפני יומיים השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פרגן לניצב ביטון על המדיניות הקשוחה שלו להגנה על שוטרים מפני התקפות, ואמר "(אני) שמח ששינוי התפיסה והמדיניות שלי מחלחלת". בן גביר קיבל על כך תגובה מח"כ מירב בן ארי (יש עתיד), שכתבה: "לניצב אבי ביטון מפקד מחוז מרכז, מאז ומתמיד הייתה מחשבה עצמאית. אתה הבנאדם האחרון בעולם שמשפיע עליו."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאילו שלפני המשטרה הייתה יעילה (ל"ת)
    ק 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור