משפט

באמצע החתונה: גנבו את התיק של הכלה וחגגו על כרטיס האשראי

משטרת ישראל עצרה שני חשודים (25 ו-29) שפרצו לרכב של כלה במהלך חתונתה, גנבו  תיק עם כסף מזומן וכרטיסי אשראי, בו עשו שימוש בשווי של מאות שקלים
מערכת ice | 
חתונה (צילום freepik)
משטרת ישראל פתחה בחקירה בתאריך 13.02.2024 עם קבלת תלונה על פריצה לרכב וגניבת תיק עם כסף מזומן וכרטיסי אשראי. בבדיקה של משטרת ישראל עלה כי נעשה שימוש בכרטיסי אשראי בשווי של מאות שקלים.
בסיומה של חקירה אופרטיבית ומאומצת, שכללה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים של חוקרי תחנת חדרה, הביאה לחשיפת זהותם של החשודים תושבי ג'סר אלזרקא, בני 25 ו-29, ובתאריך 22.02.2024 בלשי תחנת חדרה עצרו אותם והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלאו. 
בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות, בית המשפט השלום בחדרה האריך את מעצרם עד לתאריך 25.02.2024, והיום (שני) תבקש המשטרה שוב מבית המשפט להאריך את מעצרם. בתוך כך, החקירה של משטרת ישראל נמשכת.
כזכור, בסוף השבוע האחרון שוטרי תחנת משטרת חדרה הצליחו לאתר תחנת סמים באור עקיבא ששכנה בבית פרטי. פעילות נחושה של שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף, הובילה לאיתור דירת מגורים בעיר אור עקיבא בה נמצאו למעלה מ-2 ק"ג סמים מסוכנים, אלפי שקלים במזומן וציוד לאריזה והפצת הסם - נעצר חשוד במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה