משפט

ג'פרי אפשטיין נחשף מאוחר מדי? "העסיק עובדות מין עשרות שנים"

12 קורבנות של עבריין המין והפדופיל תובעות את הבולשת הפדרלית. הן טוענות ל"כישלונות חוזרים ומתמשכים של ה-FBI, עיכובים וחוסר מעש". הנשים דורשות פיצויים בסכום לא מוגדר שייקבע במשפט. ב-2008 אפשטיין נעצר וריצה 13 חודשי מאסר לאחר שהודה בשתי אישומי זנות 
מערכת ice | 
ג'פרי אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
"הכישלונות החוזרים והמתמשכים של ה-FBI, העיכובים וחוסר המעש" אפשרו לג'פרי אפשטיין להמשיך במבצע הסחר במין שלו במשך יותר מ-20 שנה, כך טענו 12 קורבנות לכאורה בתביעה שהוגשה ביום רביעי. התביעה, שהוגשה נגד ארצות הברית במחוז הדרומי של ניו יורק, טוענת שרשלנותו של ה-FBI הביאה להמשך ההתעללות המינית של 12 הקורבנות לכאורה, שאינם מופיעים בתביעה.
"במשך למעלה משני עשורים, הבולשת הפדרלית אפשרה לג'פרי אפשטיין סחר מיני ולהתעלל מינית בעשרות ילדים ונשים צעירות על ידי אי ביצוע העבודה שהעם האמריקני ציפה ממנה וכן החוקים של ה-FBI עצמו והתקנות הנדרשות: לחקור את הדיווחים, הטיפים והראיות שהיו בידי אפשטיין על התעללות מינית וסחר במין על ידי אפשטיין ולהגן על הצעירות והילדים שנפלו קורבן", נכתב בתביעה.
 
הקורבנות לכאורה דורשים פיצויים לא מוגדרים בסכום שייקבע במשפט. התביעה גם אומרת שהם תומכים בשחרור לא-ערוך של מסמכי ה-FBI לגבי אפשטיין, בטענה שהתיקים עדיין אטומים ברובם. אפשטיין, פדופיל מורשע, מת בכלא לפני שהצליח לעמוד לדין באשמת סחר במין פדרלי.
ב-2008, אפשטיין נעצר וריצה 13 חודשי מאסר לאחר שהודה בשתי אישומי זנות של המדינה. הוא גם נרשם כעבריין מין ושילם פיצויים לקורבנות שזוהו על ידי ה-FBI. "ה-FBI עיכב, דחה וחיכה שלוש שנים כדי לעצור את אפשטיין בגין זנות ילדים, כל זאת בזמן שמבצע הסחר במין של אפשטיין המשיך לפעול כשבנות קטינות ונשים צעירות שימשו כעובדות מין".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה