חדשות

נתניהו בסכנה? הציוץ החשוד של גונן בן יצחק

בזמן שבסוף השבוע האחרון ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר מטקס לטקס, ראשי המחאה נגד שלטונו לא עצרו, תנועת קריים מינסטר ארגנה "משט" נגד נתניהו אבל השיא הגיע היום עם הציוץ המחשיד של מקים תנועת המחאה
מערכת ice |  3
משפחת נתניהו (צילום טוויטר בנימין נתניהו)

בכל השנה ראש הממשלה בנימין נתניהו לא חשוף לציבור כפי שהוא נחשף בשבוע הזיכרון והעצמאות, נתניהו עבר מטקס ממלכתי לטקס ממלכתי כשהוא מלווה ביחידה לאבטחת אישים, אלא שיש מי שבחן את האבטחה סביב נתניהו, מה הוא רצה לבדוק?

תנועת קריים מיניסטר לא נחה וגם ביום העצמאות מחתה נגד שלטון נתניהו ב"משט צוללות" שארגנו בחופי תל אביב, אלא שהשיא מסתבר נחשף רק היום(שבת) , גונן בן יצחק אחד ממקימי תנועת המחאה כתב היום בטוויטר: "הערה ליחידה 730, מבלי להיכנס לפרטים הייתי בהר הרצל שעות ארוכות, עשיתם חרא עבודה, אפשר להוריד את האישיות המאובטחת בקלילות."


העיתונאי אורי משגב מעיתון הארץ ענה לגונן וכתב: "הוא לא מאוים, השמאל לא יורה, הייתי מוריד את האבטחה בהרבה", כזכור לבן יצחק יש ניסיון באבטחה, בעבר היה גונן רכז בשב"כ ומפעיל משתפי פעולה.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לעצור ולחקור
    מיכל 04/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזעזע לראות את אוזלת היד של האמונים על בטחון ראש הממשלה. המפכ"ל לשעבר אסף חפץ איים שהוא יוריד את נתניהו ולא עשו לו כלום. כל הביטויים האלה מחרידים וצריך לטפל בהם מהשורש
    סגור
  • 2.
    אם היה משגב כזה בימין, מזמן היה עצור. (ל"ת)
    לשמאל מותר הכל 04/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    לירות בשמאל
    בנט 04/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולפזר בערימת הזבל
    סגור