חדשות

דנה עזריאלי תרמה מרכז חדש בשיבא, זה הסכום הענק שהושקע

קרן עזריאלי בראשות דנה עזריאלי תרמה 10 מיליון דולר להקמת מרכז סימולציות רפואיות חדש במרכז הרפואי שיבא. בעשור האחרון תרמה הקרן כ-400 מיליון ש"ח למוסדות רפואיים בישראל. שיבא נבחר לאחרונה לאחד מ-10 בתי החולים הטובים בעולם
שירה יום טוב | 
מרכז סימולציות שיבא (צילום דוברות בית החולים שיבא)
בניין סימולציה רפואית חדש בלבו של המרכז הרפואי שיבא בתל השומר, יוצא לדרך. הבניין מוקם מתרומתם של קרן עזריאלי על סך של 10 מיליון דולר, המחויבת לשיפור הבריאות בישראל ותורמת באופן משמעותי לאורך שנים ארוכות לפרויקטים בתחום.
מ.ס.ר הוא מרכז סימולציה ארצי משרת את כלל העוסקים במקצועות הבריאות. במרכז מתאמנים צוותים בסימולציות קליניות באמצעות סימולטורים מתקדמים וכן בסימולציות תקשורתיות בעזרת שחקנים מקצועיים. האימון נערך בסביבה רפואית מדומה שמעצימה את חוויית הלימוד ומאפשרת למידה רפלקטיבית ובטוחה באמצעות תחקור מבוסס וידאו ומתן משוב בונה למתאמנים וללא סיכון למטופלים.

במרכז נבחנו כבר יותר מ-250 אלף אנשי מקצועות הבריאות במגוון פרויקטים. בנייתו של המרכז החדש צפויה להסתיים בשנת 2024 והוא ישתרע על שטח של כ-5,000 מ"ר, יותר מפי שניים מגודלו של המרכז הנוכחי שמתפרס על פני מספר מבנים בבית החולים.
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי וקרן עזריאלי: "מרכז הסימולציה החדש עתיד להפוך למרכז לאומי שישרת את כל העוסקים בתחום הרפואה, מצפון ועד דרום, ולכן הוא נוגע לחייהם של כל כך הרבה אזרחים מכל קשת החברה הישראלית. אני אסירת תודה על הזכות לקחת חלק בהקמתו של מרכז כה חיוני ומתקדם, שנוגע בכל כך הרבה דברים שחשובים לנו בקרן עזריאלי: חינוך, בריאות ורצון לאפשר טיפול מיטבי לכל אזרחי ישראל".
פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא: "בניין מ.ס.ר-עזריאלי החדש יהיה מעמודי התווך המרכזיים של עיר הבריאות של ישראל. הוא יהיה המילה האחרונה בעולם הסימולציה הרפואית וישמש מודל לחיקוי לעוסקים בתחום בעולם. הבניין ייבנה בטכנולוגיה ירוקה תוך שמירה על הסביבה. בנייתו של מ.ס.ר-עזריאלי היא הודות למשפחת עזריאלי אשר מלווה את שיבא מזה שנים רבות, יחד נעשה דברים גדולים ונשנה את עולם הבריאות. 
טקס הנחת אבן הפינה נערך בנוכחותם של דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי וקרן עזריאלי ישראל, פרופ' יצחק קרייס - מנהל המרכז הרפואי שיבא, חברי הנהלה בכירים אחרים במרכז הרפואי שיבא ותורמים נוספים, כמו גם בנוכחותם הווירטואלית, באמצעות זום, של ד"ר נעמי עזריאלי, יו"ר ומנכ"ל קרן עזריאלי בקנדה, מנכ"ל משרד הבריאות- פרופ' חזי לוי, חברי הדירקטוריון  של קרן עזריאלי ועוד. 
קרן עזריאלי עוסקת מזה שנים במתן תמיכה רחבה ומשמעותית למגזר הבריאות והחינוך, הן בישראל והן בקנדה. לאורך השנים תרמה הקרן לבית החולים שיבא סכום מצטבר של מעל 75 מיליון שקל. תרומת קרן עזריאלי למוסדות רפואיים בישראל מסתכמת ביותר מ-400 מיליון שקל על פני העשור האחרון.
המרכז הרפואי שיבא נבחר לאחרונה, זאת השנה השלישית ברציפות, בעשרת בתי החולים הטובים בעולם על פי מגזין ניוזוויק. בשנה האחרונה מוביל המרכז הרפואי שיבא את המאבק הלאומי בקורונה ואת החזרה לשגרת חיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה