חדשות

שירות ההיסעים בסופי שבוע בגוש דן יחזור לפעילות בפסח

לאחר מעל חצי שנה של השבתה, חוזר מערך ההיסעים "נעים בסופ"ש" לפעילות לאחר חודשים רבים. "מדובר ביום חג תרתי משמע: על חזרתנו לשגרה, על התנעה מחדש של ועל המועד שמבשר את היציאה מעבדות לחירות" 
אורן שטרנברג | 
נעים בסופש (צילום עיריית תל אביב)
מערך ההיסעים "נעים בסופ"ש" שירת מתחילת פעילותו כרבע מיליון תושבים מכלל הערים המשתתפות בשירות. פעילותו הופסקה בתחילת חודש ספטמבר 2020 בשל משבר הקורונה והסגרים שבאו בעקבותיו. כעת, עם ההקלות ופתיחת המסחר, ולאור הצלחתו הרבה של המערך, הוא חוזר לפעול לקראת חג הפסח עם מספר שינויים במסלולים בשל עבודות הרק"ל כולל הסטה של קווים מרחוב בן יהודה אל טיילת הרברט סמואל. המיזם פעול בשיתוף של שש רשויות מקומיות, בהן העיר תל אביב.
השירות יופעל גם בליל הסדר ובחגים הקרובים והנסיעה בו בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כאשר עליית הנוסעים תותנה בעטיית מסכה. כמו כן, יעמדו בכוננות כלי רכב נגישים עם מעלון עבור אנשים עם מוגבלות.
רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "תחבורה ציבורית בשבת ובחג היא צורך אמיתי של אזרחים רבים, כולל צעירים ושכבות חלשות שלא מחזיקים ברשותם רכב פרטי. אני מברך על ההחלטה שלנו ושל הרשויות השותפות להמשיך בהפעלת "נעים בסופ"ש" עם פתיחת המשק וההקלות לאחר תקופה לא פשוטה ומתוך מטרה לסייע להגעת לקוחות לעסקים המקומיים ושיקומם. שוב אנחנו נכנסים לתחום שהמדינה נכשלה בו. כולי תקווה שהממשלה החדשה שתקום תידרש סוף סוף לנושא ועם הצורך המוכח של הציבור ברשת תחבורה מטרופולינית הפועלת בהצלחהרבה בסופי השבוע, תיבחן האפשרות להרחבת השירות לכלל תושבי המדינה".
מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו ומחזיקת תיק התחבורה: "מדובר ביום חג תרתי משמע: על חזרתנו לשגרה, על התנעה מחדש של מיזם ה"נעים בסופ"ש ועל המועד שמבשר את היציאה מעבדות לחירות. שבכל דור ודור, והשנה בפרט, נחגוג את פסח בשמחה כפולה בחיק המשפחה ונברך גם על חזרתה של התחבורה העירונית בשבת. כולנו נרגשים לראות את העיר מתעוררת מתרדמת הקורונה ומתפללים שהמגמה תהפוך למציאות בריאה, יציבה ושמחה. האוטובוסים של הנעים בסופ"ש חוזרים כדי שתל-אביב-יפו תהיה זמינה לכולן ולכולם וכדי לעזור לעסקים שמניעים את העיר לעבוד ולהתאושש ועל מנת לסייע לתושבים להיות בקשר עם משפחותיהם גם בערים השכנות. שמרו על הבריאות, תתחסנו ובואו לבלות, יהיה נעים בסופ"ש וזה לגמרי מגיע לנו. אני מקווה שבקרוב רשויות נוספות יצטרפו לנעים סופ"ש עד שיגיע הרגע ובו הממשלה תבין שתחבורה ציבורית שפועלת 24/7 היא חיוניות מבחינה חברתית, כלכלית ובטיחותית ותחליט לקדם אותה כדי שתושבי המדינה כולה יהיו חלק מחברה שוויונית והוגנת יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה