חדשות

אחריות בגובה 5 מיליארד שקל: עוזי לוי ינהל את נכסי הנדל"ן של מנורה מבטחים

לוי מונה למנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן ומנהל מערך השקעות הנדל"ן של הקבוצה. בתפקידיו האחרונים שימש כמנכ"ל "דירה להשכיר" ו –סגן נשיא נדל"ן בחברת WeWork
שרון טל | 
עוזי לוי, מנכ"ל זרוע הנדל"ן של מנורה מבטחים (צילום יחצ)
קבוצת מנורה מבטחים מדווחת היום (א') על חיזוק זרוע הנדל"ן של הקבוצה, וממנה את עוזי לוי לתפקיד מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן ומנהל מערך השקעות הנדל"ן באגף ההשקעות של הקבוצה. לוי יהיה אחראי ניהול נכסי הנדל"ן של הקבוצה בארץ ובחו"ל, בהיקף של כ-5 מיליארד שקל.
עוזי לוי נחשב למנהל עתיר ניסיון שמביא עמו מיומנות ורקע רחב במימון, ייזום, פיתוח וניהול של פרויקטי נדל״ן מכל הסוגים והגדלים. בתפקידיו הקודמים כיהן עוזי לוי בתפקיד סגן נשיא נדל"ן בחברת WeWork, מנכ"ל "דירה להשכיר": החברה הממשלתית לדיור והשכרה, משנה למנכ"ל ואחראי על הפעילות הבינלאומית בחברת נכסים ובנין וראש מערך נדל"ן, בניה ותשתיות בבנק לאומי.
במנורה סבורים כי מינוי של לוי כמנהל עתיר ניסיון, יאפשר לקבוצה להרחיב ולהעצים את היקף ההשקעות בתחום הנדל"ן, אשר מייצבות ומשביחות את תשואת תיק הנכסים לטווח הארוך של הקבוצה.
קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-200 מיליארד שקל, עם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ -24 מיליארד שקל. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל.
מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, מבטחים החדשה, המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ- 130 מיליארד שקל והנה קבוצת ביטוח הרכב הגדולה בישראל. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה