בריאות

אדל בספלוב ניצחה את הסרטן? "תאמינו והכל יבוא"

כוכבת הרשת סיפרה: "אמרתי שאין עוד מלבדו עד שנרדמתי, יודעים איך התעוררתי? ללא נקז! ככה זה בחיים, תאמינו והכל יבוא. אף אחד לא האמין, אבל אני לא צריכה אף אחד, יש לי את עצמי והאמונה שלי"
מערכת ice |  1
אדל בספלוב (צילום אינסטגרם adelbespalov@)
זוכרים שלפני כמעט שנה אדל בספלוב, כוכבת הרשת הצליחה לשבור את הרשת עם וידוי מצמרר? אז הבוקר (שישי) היא הודיעה כי הוסר הגידול הסרטני בגודל 5 וחצי סנטימטר מבלוטת התריס שלה ויש לה מסר מרומם רוח לעוקביה.
בספלוב פתחה את דבריה וכתבה: “27.2.23, עברתי את הניתוח. הכל קרה כל כך מהר, כשקיבלתי את הטלפון שהודיעו לי ‘יש לך סרטן’, ישר כל כך הרבה משבות רצות בראש, באיזה שלב אני איזה סוג סרטן, מה עכשיו?”. 

עוד הוסיפה: “ליב קטן בן חצי שנה, אני צריכה לעשות כימותרפיה, זוכרת את עצמי מתאפסת בשניות, מבינה כמה השם גדול וכמה הוא אוהב אותי. אם לקבל סרטן אמר לי הפרופסור, אז רק את זה. שום דבר לא קורה סתם כלום, הכל קורה מסיבה כלשהי, הכל קורה לטובה. ואחר כך אמרתי אני לא נכנסת אפילו קצת לדיכאון, כל החיים לפני. וזהו ופה הסרטן עף לי מהגוף ולא יחזור יותר לעולם!”
עוד היא שיתפה סרטון בו אמרה: “ככה יצאתי להתאוששות. הרופאים אמרו ‘בחיים לא שמענו מישהי שקמה מהרדמה ולא מפסיקה לדבר, שלא נדבר שכולם כולל כולם סיפור אמיתי אמרו לי. ‘אדל יש לך גידול של 5 וחצי סנטימטר, אין סיכוי לצאת מניתוח כזה בלי נקז!’. ויודעים מה אני אמרתי לכולם? אתם תראו אם אני אומרת, אני יוצאת בלי נקז לפני שנרדמתי. אמרתי שאין עוד מלבדו עד שנרדמתי, יודעים איך התעוררתי? ללא נקז! ככה זה בחיים, תאמינו והכל יבוא. אף אחד לא האמין, אבל אני לא צריכה אף אחד, יש לי את עצמי והאמונה שלי”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו ישתבח שמו מי שאמין באמונה שלמה רואה ניסים אשרייך (ל"ת)
    רק בריאות אמן 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור