תרבות ופנאי

אדל בספלוב לא מתנצלת: "הוא יכול להוציא את הילד ולעשות פיגוע"

הדוגמנית והמעצבת עוררה סערה לאחר שהתבטאה בחריפות על החשש שלה מול המגזר הערבי בזמן המלחמה ולאור מה שאנו רואים ברשת. בריאיון נוסף היא לא התנצלה ואף חיזקה את דבריה
מערכת ice |  7
אושיית הרשת ומעצבת התכשיטים, אדל בספלוב, הייתה במוקד של סערה גדולה ברשת, לאחר שהתבטאה על כך שאינה מעוניינת שעם ילדיה יהיו במסגרות החינוכיות ילדים ערבים.
הדברים נאמרו בהקשר של זוועות ה-7 באוקטובר ולאור התקופה המתוחה והפרסומים המגיעים מיהודה ושומרון וערביי ישראל, על אחוזי תמיכה לא מבוטלים בחמאס, ותיעודים ברשת על אזרחים ערבים שחוגגים ירי רקטות לישראל והרג של חיילים ואזרחים.
כעת, לאחר שהדברים שאמרה בספלוב עוררו סערה והיא קיבלה המון תגובות, תמוכות וזועמות, התפרסמה התייחסות שלה לדברים במהלך ריאיון שקיימה. היא אמרה כי "אין אמונה באף אחד", כשנשאלה על הדברים שאמרה על גן הילדים.
לאחר מכן היא אף ביקרה את מבקריה, כשאמרה כי "עם ישראל שכח מה היה פה לפני כמעט שלושה חודשים". היא עוד הוסיפה ואמרה: "אני אגן על הילדים שלי בין אם זה נעים לעם ישראל ובין אם לא".
 

כפי שניתן לראות בתיעוד, היא אף התייחסה למצב היפותטי שבו יש ילד ערבי בגן וההורה מגיע לאסוף אותו ואמרה כי הוא "יכול להוציא את הילד ולעשות פיגוע". שוב, הדברים נאמרו כמענה למצב היפותטי, אך ככל הנראה מבטאים רגשות ומחשבות של רבים, שבוקר ה-7 לאוקטובר טלטל את עולמם.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מצב היפוטטי?????
    לקרוא ולא להאמין 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מצב היפוטיטי איך???? חצי מהאנשים מהטבח ב7.10 היו אנשים שעבדו בתוך ישראל שנים שהכירו את המשפחות שהמשפחות עזרו להם ונתנו להם וגם לא נלך רחוק המוןןן מהפיגועים בישראל נעשו ע"י כאלה שעבדו פה או גרו פה... כנראה שכחו את הפיגוע של קים בברקן ואת הפיגוע עם העובד של בזק והפרסומים של העובדים בבתי החולים השונים ככה זהלצערינו עד שלא קורה אסון לא מתעוררים... וגם כשכבר קורה מנסים להתייפף
    סגור
  • 4.
    צודקת לחלוטין! חסר מקרים שערבים אחים בביהח פתאום מבצעים
    לא רחוק היום 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וחסר כאלה שכרגע תומכים בטרור. טומכים בחמאס. לא אומר שכולם, כמובן שלא. אבל הסבירות שאחד כזה פתאום יבצע מהלך, בגלל "המסכנים" בעזה או מכל סיבה אחרת. סבירות לא מבוטלת בכלל!
    סגור
  • 3.
    ללללללההההה
    יוני 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוטיסטית בתגובה
    סגור
  • 2.
    גם אני לא אכניס את ילדיי למסגרות שבהם יהיו ערבים
    RZ 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא מאמין להם בכלום . המוסלמים הם העם הכי אלים בעולם . ואחרי מה שהם עשו ב7 באוקטובר בכלל אין על מה לדבר .. הסקר שעשו בשטחים מצביע על יותר מ80% שתומכים מטבח שביצע החמס בישראל .. אז איך בדיוק ניתן לסמוך עליהם . ועוד יותר גרוע , אצלי לא יגיע טכנאי ערבי, לא שליח ערבי, ואפילו לא אלך לרופא ערבי .. לעולם לא אאמין בהם יותר . כולם שונאי יהודים רק שיש בניהם שיודעים להסתיר את זה .
    סגור
  • 1.
    מעניין אם בארץ הולדתה היו הורים בגן הילדים שהיו מבקשים
    דני ב 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בלי יהודים בבקשה. מעניין מה היתה תגובתה אז. אני מקווה רק שאת בעיותיה הרפואיות יפתרו רק רופאים יהודיים, והרוקח שיתן לה תרופות יהיה יהודי. מה נאמר, עם ישראל במיטבו.
    סגור
  • מדינת ה י ה ו ד י ם
    פה 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי התבלבלת אבל פה, במדינת ישראל, היא מדינת היהודים....
    סגור
  • עדיין לא שמעתי שיהודים מבצעים פיגועים
    רז 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בארצות שבהן הם מתגוררים . אבל יפי הנפש שכמוך מוכנים לצאת בגינויים חריפים נגד מי שלא מוכן שילדיו יהיו במסגרות עם ערבים ..אגב אני בטוח שאתה יותר קיצוני מאדל בעניין הזה . זו הבעיה במדינה שלנו הצביעות חוגגת ברחובות . בדיוק כמוך
    סגור