בריאות

המנורות האלו אסורות לשימוש: זה המותג שלא עומד בתקן

בשל סיכון להתחשמלות, התלקחות, והפרעות אלקטרומגנטיות. בבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה באמצעות מכון התקנים נמצא כי המוצר של טרופיקל פיש אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי
מערכת ice | 
חשמל (צילום shutterstock)
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, איגור דוסקלוביץ מביא לידיעת הציבור את הודעת חברת טרופיקל פיש שיראל בע"מ הקוראת לציבור להפסיק מיידית את השימוש במוצר שיובא על ידה תאורה לבריכה POWER LED LIGHT EL6.
ללא מק"ט, יצרן: JEBAO  ארץ ייצור: סין, שווק בתאריכים : עד לתאריך 01.10.2023, סוג הסיכון: התחשמלות, התלקחות, והפרעות אלקטרומגנטיות. בבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה באמצעות מכון התקנים נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו ת"י 20 חלק 2 חלק עשרוני 18 - מנורות.

על פי הדרישות המיוחדות, מנורות לברכות שחייה ולשימושים דומים, מנובמבר 20, בסעיפים שלהלן: תיול חיצוני ופנימי – שטח החתך של גידי כבלי החשמל הפנימיים במוצר קטן מהנדרש בתקן. עובי פיני התקע של המוצר גדול מהנדרש בתקן, תאימות אלקטרומגנטית – המכשיר נכשל בבדיקת רמת ההפרעות לרשת החשמל.
פעולה נדרשת : כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו. להגיע למחסני היבואן לצורך החלפתו/תיקונו. לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברת  טרופיקל פיש בכתובת תל-מונד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה