בריאות

תימצא תרופה למחלה חשוכת המרפא? עמותת ישראלס תומכת בחולי ALS

עמותת ישראלס השיקה היום קמפיין גיוס המונים, לטובת התמיכה בחולי ALS ובמשפחות ולקידום המחקר למציאת תרופה למחלה: "המציאות האכזרית טרפדה את תוכניותינו, וכפתה עלינו השלכות כלכליות דרמטיות, על רקע ביטול מרוץ החברים למען חולי ה-ALS"
מערכת ice | 
אפרת כרמי מנכלית העמותה (צילום אבשלום ששוני)
עמותת ישראלס השיקה היום קמפיין גיוס המונים, לטובת התמיכה בחולי ALS ובמשפחות ולקידום המחקר למציאת תרופה למחלה.
פרופ' אהרן צ'חנובר, זוכה פרס נובל לכימיה ונשיא עמותת ישראלס: "העמותה מעניקה תמיכה אדירה לחולים ולמשפחותיהם. בכל שאלה קטנה כגדולה, ובמציאת פתרונות יצירתיים. אני מאמין כי עלינו לעשות כל שביכולתנו להמשיך לתמוך בחולים ולהקל עליהם ועל בני משפחותיהם."
אפרת כרמי: "לאחר בירור שערכנו אחרי ה-7 באוקטובר, הענקנו מענה לצרכים חדשים ודחופים שאיתרנו בקהילת ה-ALS. החל מסיוע באיתור מגורים נגישים למשפחות חולים שפונו מבתיהן, דרך רכישת גנרטורים מצילי חיים לחולים מונשמים ולוחות תקשורת ידניים לצורך תקשורת בממ"ד, ועד מתן תמיכה וכלים להתמודדות עם המצב. אפילו הרכב שלנו, שמסיע בשגרה משפחות חולים, גויס למשימות המלחמה".
 בישראל חיים כ-600 חולי ALS ובכל שנה מאובחנים כ- 120 חולים חדשים ונפטר מספר דומה של חולים. תוחלת החיים, הממוצעת, של החולים הוא 3-5 שנים מיום האבחון. ALS פוגעת בתאי העצב התנועתיים וגורמת, בהדרגה, לשיתוק של כל שרירי הגוף וכיום למחלה עדיין לא נמצאה תרופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה