בריאות

מרגש: היוזמה של ארגון הרופאים העצמאיים למפוני יישובי הדרום והצפון

ארגון הרופאים העצמאיים הקים חמ"ל רפואי מיוחד לטובת מפוני יישובי הדרום והצפון, באמצעותו יסייעו לכל מי שזקוק לטיפול רפואי
מערכת ice | 
רופא (צילום shutterstock)
ארצ"י, ארגון הרופאים העצמאיים, הקים חמ"ל חוסן רפואי. באמצעות החמ"ל יסייעו רופאות ורופאים עצמאיים מתנדבים לתושבי אזורי העימות ולמפוני יישובי הדרום והצפון, שמבקשים סיוע רפואי. הפונים לחמ"ל יעברו הליך מיון ראשוני שיתבצע על ידי צוות אחיות מתנדבות.
כמו כן, במקרים בהם קיים סיכון חיים ובמצבי חירום רפואי, יש לפנות באופן מיידי לקבלת טיפול רפואי באמצעות מוקדי הרפואה הדחופה. נדגיש כי פעילות החמ"ל אינה תחליף ליעוץ מלא אצל הרופא המטפל.
יו"ר ארצ"י, ד"ר אייל שפירא: "בימים קשים אלו, הרופאים העצמאים ניצבים לצד אזרחי מדינת ישראל. בזמן שבתי החולים מלאים, אנו מעמידים את עצמנו לרשות הציבור שמבקש סיוע רפואי. רק יחד ננצח".
החל מפרוץ המלחמה, הציבור הישראלי התגייס באופן מלא (בעורף ובחזית) למען מטרה של חיסול החמאס ברצועה. ארגונים ועמותות רפואיות רבות התגייסו למען תושבי הדרום והצפון ורק נותר לקוות שהיוזמות דומות כמו אלו רק ימשיכו לקרות.
כמו כן רק לאחרונה, בהנחיית שר הבריאות אוריאל בוסו, החל מהיום ועל פי הודעת כל קופות החולים, נפתחו הסדרי הבחירה עבור תושבי הצפון שמקום מגוריהם 0-2 ק"מ מגבול קו העימות בצפון באופן מלא לכלל השירותים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה