בריאות

הגעת לגיל 45? כדאי שתתייעצי לגבי הבדיקה הבאה

לראשונה בישראל: קמפיין חדש יעודד נשים מגיל 45 לשקול בדיקת ממוגרפיה, בהתייעצות עם הרופא. הקמפיין עולה ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן, בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות
מערכת ice | 
רופא (צילום shutterstock)
לקראת חודש המודעות לסרטן השד שיצוין בחודש אוקטובר: קמפיין חדש יעודד נשים לשקול בדיקת ממוגרפיה בהתייעצות עם הרופא - החל מגיל 45. הקמפיין עולה ביוזמת ובמימון האגודה למלחמה בסרטן, הודות לתרומות הציבור בטלוויזיה, בדיגיטל, בעיתונות וברדיו.
ההמלצות הבריאותיות בקמפיין היצירתי שהגו בהתנדבות משרד הפרסום גיתם, הן בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות, אשר קובעות כי לצד התוכנית הלאומית לגילוי מוקדם של סרטן השד הכוללת בדיקת סקר יזומה אחת לשנתיים מגיל 50, יוכלו נשים המעוניינות בכך לבצע את הבדיקה כבר מגיל 45 ולאחר בקשה והתייעצות עם רופא המשפחה.
משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "בכל שנה בחודש אוקטובר, אנו יוצאים בקמפיין המדגיש את חשיבות האבחון המוקדם של סרטן השד שבכוחו להציל חיים. השנה, אנו מתייחסים לביצוע ממוגרפיה בכל שנתיים מגיל 50, ובחרנו להדגיש את זכותה של כל אישה לפנות לרופא שלה ולבקש לבצע ממוגרפיה כבר מגיל 45 בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות".

סרטן שד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בקרב נשים בישראל. לכן מאז הקמתה משקיעה האגודה למלחמה בסרטן משאבים רבים בתחום המאבק בסרטן השד, יוזמת ומקיימת פעילויות מגוונות בקרב נשים בריאות, חולות ומחלימות, החל בתמיכה, ליווי, מידע וסיוע וכלה בפעילויות הסברה לעידוד המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם. האגודה למלחמה בסרטן היא ארגון ללא כוונות רווח וכל שירותיה ניתנים לחולים ולבריאים ללא תשלום, הודות לתרומות הציבור בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה