השוק

ההתקפלות של הראל: אישרה מענק נכות - רק לאחר איום בתביעה

אדם שנפגע בתאונה רק רצה לממש את זכותו לקבל מענק נכות בתאונה. לאחר שהיה מבוטח בשתי פוליסות שונות, פנתה פרקליטתו לחברת הביטוח הגדולה וקיבלה סירוב - בעוד מטעם חברה אחרת התקבלה הכרה בשיעור נכות של 15%. רק אז, נאותה חברת הראל לשלם את הסכום המלא 
מערכת ice | 
הראל ביטוח (צילום Magma Images)
אדם בן כ-65 רכש שתי פוליסות אובדן כושר עבודה: אחת בעלות גבוהה של חברת הראל, עם כיסוי של חצי מיליון ש"ח לנכות מלאה מתאונה, ופוליסה שנייה זולה יותר בחברת ביטוח אחרת, עם כיסוי נמוך בהרבה, חמישית מסכום זה. עו"ד מאירה זוהר פנתה בשמו, ראשית לחברת הראל, בדרישה שיכירו בזכותו לקבל מענק נכות מתאונה. 
להפתעתה, הפרקליטה קיבלה מכתב דחייה מחברת הביטוח בתואנה שלאחר בדיקת רופא מטעמם, אין לאדם נכות כלל מהתאונה. לאור הדחייה, פנתה עו"ד זוהר לחברת הביטוח השנייה בה היה האדם מבוטח בפוליסה הזולה. למרבה ההפתעה, שם הוכר בנכות המלאה שאותה תבעו, בשיעור של 15%. 

כך, הלקוח קיבל ללא שהיות סכום של כמה אלפי ש"ח. לאור הכרה זו, חזרה עו"ד זוהר להראל והודיעה לחברה שאם הם עומדים בסירובם ועדיין לא מכירים בנכותו של הלקוח (כמו חברת הביטוח המקבילה) תוגש תביעה. נוכח הדברים מיהרה חברת הביטוח להתקפל, ולפני כמה ימים התקבל הסכום המלא לו זכאי המבוטח בסך 82 אלף ש"ח.
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה