בריאות

פנינה רוזנבלום עברה ניתוח מורכב: "תקופה לא קלה"

ביום ראשון נותחה רוזנבלום להחלפת מפרק הירך ושוחררה לביתה, כעת היא עומדת שוב בפני שיקום אינטנסיבי. מבית החולים היא כתבה לעוקביה: "חצי שנה סופר אינטנסיבית עברה עליי, תקופה לא קלה בכלל. אתם בטח שואלים לאן נעלמתי, למה לא יצא לנו להיפגש במפגשים הקבועים בקניונים"
מערכת ice |  1
פנינה רוזנבלום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
חודשים בודדים אחרי שפנינה רוזנבלום עברה ניתוח מורכב וקשה להחלפת מפרק הירך ברגלה הימנית, שגרר תהליך שיקום ארוך ומתיש שהצריך אותה להסתובב עם מקל הליכה, השבוע שוב נכנסה אשת העסקים לחדר הניתוחים כדי לעבור ניתוח זהה ברגלה השנייה בשל שחיקה של הסחוס. 
ביום ראשון נותחה רוזנבלום ושוחררה לביתה, כעת היא עומדת שוב בפני שיקום אינטנסיבי. מבית החולים היא כתבה לעוקביה: "חצי שנה סופר אינטנסיבית עברה עליי, תקופה לא קלה בכלל. אתם בטח שואלים לאן נעלמתי, למה לא יצא לנו להיפגש במפגשים הקבועים בקניונים".

עוד היא סיפרה בכאב: "לצערי, נאלצתי לעבור 2 ניתוחי החלפת מפרק ירך ניתוח בכל רגל. הניתוח שינה לי את החיים, סוף סוף אני עומדת על שתי הרגליים, עדיין בהחלמה אבל מרגישה מיום ליום יותר טוב". 
גם ל-tmi היא מסרה בהתייחסות נוספת: "אני ברוך השם בהחלמה, כבר בבית, כשהסחוס נשחק ברגל אחת לרוב זה מתרחש גם ברגל השנייה באיזשהו שלב. החלפת המפרק החזיר אותי לחיים, כמו חדשה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רפואה שלמה לפנינה המהממת (ל"ת)
    שרי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור