בריאות

אשתו של שימי תבורי קורסת בריאותית: "חולה, מנסה לא למעוד"

יהודית באומן מתקשה לצאת מהאבל הקשה על מות בתה: ""אני חולה מאוד, אי ספיקת לב ובצקות ריאתית, אבל מטפלת ומתלווה לאחרונה להופעה של שימי. מבטים של רוך ועדינות מכל כיוון במגע של השתתפות בצערי. אני מחבקת אתכם מכל הלב חבריי וידידיי. יש להאמין בנסים בחיינו, בכוח וברצון האנושי נמצא תשובות, אוהבת אתכם"
מערכת ice |  1
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פייסבוק/ יהודית באומן)
אף אחד לא יצליח להחזיר לחיים את קארין באומן, בתה של יהודית באומן אשתו של הזמר שימי תבורי. החלק הזה שנפרד מלבה, בגיל 37 בלבד לאחר מאבק באנורקסיה קשה, מתקשה להבריא והאמא עדיין שבורה לחלוטין וכעת גם מצבה הבריאותי מדרדר.
בפוסט שהעלתה לפייסבוק, כתבה באומן לעוקביה: "תודה על הדאגה, תנחומיכם ותמיכתם בי. אני עושה השתדלות להתגבר למרות שלבי הפך לחורבה שוממת. לא נותר בי דבר מלבד קיר קר. אני מנסה לא למעוד, מתעטפת באהבתו של שימי ורוב הזמן נאלצת להמשיך ולהחזיק בו, בילדיי ובנכדיי היקרים".

עוד סיפרה באומן שבורת הלב כי: "בכל שבוע אני מבקרת בקברה של קארין ז"ל, מדליקה נרות, מנקה ומדברת אליה. קשה לי להירגע. ימים על גבי ימים עוברים עליי ודמותה מולי ובחלומותיי ובליבי - היא חיה!".
לסיום היא חשפה: "אני חולה מאוד, אי ספיקת לב ובצקות ריאתית, אבל מטפלת ומתלווה לאחרונה להופעה של שימי. מבטים של רוך ועדינות מכל כיוון במגע של השתתפות בצערי. אני מחבקת אתכם מכל הלב חבריי וידידיי. יש להאמין בנסים בחיינו, בכוח וברצון האנושי נמצא תשובות, אוהבת אתכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי.מות ילד אף פעם לא קמים אבל למה את חושבת שכול המדינה מתענינת לא אנחנו לא לצערי יש לי מחלת ראות ס,או,פ,ד אי סביקת לבאת מי זה מענין ? אני לבד ביטוח לאומי 3800 שקל לחי תחיי והתרופות ? אתם מתקרצצים שימי ואת תחיו את החים שלכם בזמנו שימי לא פרסם כמה ומה ישלו היום דמעו של תנין
    סגור