בריאות

המים בצפון אסורים לשתייה: משרד הבריאות באזהרה חמורה

משרד הבריאות מודיע היום (חמישי, 13.7) על הצורך בהרתחת מים בעקבות חריגות באיכות המים בישוב חנתון שבמועצה האזורית עמק יזרעאל
מערכת ice | 
משרד הבריאות (צילום flickr/ zeevveez)
משרד הבריאות מודיע היום (חמישי, 13.7) על הצורך בהרתחת מים בעקבות חריגות באיכות המים בישוב חנתון שבמועצה האזורית עמק יזרעאל.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם דוברות משרד הבריאות נכתב בין היתר כי "עקב חריגות באיכות המים ביישוב חנתון שבמועצה האזורית עמק יזרעאל, מודיע משרד הבריאות כי יש להרתיח את המים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים". 
עוד נכתב בהודעה שיצאה מטעם דוברות משרד הבריאות כי "ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה בלבד". לסיום נמסר: "ספק המים הונחה לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים".
כזכור, רק בשבוע שעבר הוציא משרד הבריאות הודעה דומה בנוגע לחריגות באיכות המים במושב חגור שבמועצה האזורית דרום השרון. ממשרד הבריאות נמסר אז כי: "משרד הבריאות מודיע על הצורך בהרתחת המים לפני שתייה, בישול, צחצוח שיניים והכנת תרופות במושב חגור שבמועצה האזורית דרום השרון, זאת עקב חריגות באיכות המים של המושב. ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה. ספק המים הונחה לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה