בריאות

מקרה נוסף של חשיפה לסמים: בנות שנתיים אכלו עוגיות חשיש

מקרה נוסף ומסוכן של חשיפת ילדים לסמים: תאומות בנות שנתיים נמצאות בעת זו בחדר מיון לילדים לאחר שאכלו עוגיות חשיש. מצבן מוגדר קל
מערכת ice | 
העוגיות יורדות המדפים (צילום vecteezy)
שוב מקרה של חשיפת ילדים לסמים: הבוקר (חמישי) מדווח כי תאומות בנות שנתיים בלבד מרחובות הובהלו למרכז הרפואי קפלן לאחר שאכלו עוגיות שהכילו חשיש. על פי הדיווח מצבן קל והן עוברות סדרת בדיקות ביחידת המיון לילדים במרכז.
לצערנו לא מדובר במקרה הראשון ואפילו השני בחצי השנה האחרונה. לפני פחות מחודש דווח כי ילדה בת 6 מירושלים הגיעה למיון עקב חשיפה לקוקאין בביתה. הילדה הגיעה אל המיון כאשר מצבה היה קל והיא אושפזה להשגחה ליום אחד, על פי פרסום ב"ישראל היום", המקרה החריג דווח לרשויות הרווחה ולמשטרת ישראל.
שבועיים לפני המקרה הזה הגיעו שני אחים, בני 6 ושנה וחצי, הובהלו גם הם לבית החולים לאחר שאכלו עוגיות חשיש שמצאו במקרה בבית. 
ד"ר צחי גרוסמן, יו"ר איגוד לרפואת ילדים מסר לאתר וואלה בעקבות המקרה: "במידה ונותנים כמויות גדולות ולא מותאמות לגילאים הרכים זה יכול להיות הרסני ביותר. קנאביס הוא חומר שמשפיע על המוח ובתקופה בה כל המערכות עדיין נבנות זה יכול להשאיר נזקים כבדים. אני מקווה שבמקרה הזה הצלחנו להציל את הילדים בזמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה