ויראלי

ישראלי רצח את חברו וזרק אותו עירום לפח: מה העונש שקיבל?

בית המשפט גזר 30 שנות מאסר על רון נחום בן ה-59, זאת בגין רצח של חברו ארטיום ווילוב ז"ל ושיבוש מהלכי משפט, זאת לאחר שבמהלך חגיגות יום ההולדת של המנוח וכשהשניים היו שיכורים, נחום הפשיט את ווילוב, רצח אותו באכזריות, זרק את גופתו לפח אשפה בבניין סמוך וטישטש ראיות. גופתו נמצאה רק לאחר שבועיים בחירייה
מערכת ice | 
מזבלה (צילום Hadas Parush/Flash90)
בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר אתמול (שלישי) 30 שנות מאסר על רון נחום בן ה-59, זאת בגין רצח של חברו ארטיום ווילוב ז"ל ושיבוש מהלכי משפט. כך פורסם ב"מאקו". על פי כתב האישום שהוגש על ידי הפרקליטות, הרצח אירע ביום הולדתו ה-37 של המנוח. 
השניים חגגו את היומולדת תחילה בדירה עם מספר חברים ברמן גן בשעות הצהריים, ונמשכו אל תוך הערב אז נפגש ווילוב עם נחום בסמוך לפאב שכונתי. השניים נראו שתויים לעובדי המקום, והם סירבו למכור להם אלכוהול נוסף. בשל כך יצאו ווילוב ונחום מהפאב ורכשו שני בקבוקים של משקה אלכוהולי בחנות סמוכה.
בשעות הלילה המאוחרות הגיעו השניים לדירתו של הרוצח, ובמהלך שהותם שם החליט להביא למותו של ווילוב מבלי שקדמה לכך שום התגרות מצדו של המנוח. נחום הפעיל אלימות קשה כלפי ווילוב, וגרר אותו כשהוא שכוב על הארץ דרך חדר המדרגות עד לחדר אשפה בבניין אחר. כל אותה עת ווילוב היה עירום בפלג גופו העליון והתחתון, כשהוא רק עם נעליים. לאחר מכן, חזר לדירתו ופעל להעלים ראיות למעשה הרצח. כשבועיים לאחר הרצח נמצאה גופתו של המנוח באתר הפסולת חירייה, בתוך ערימה גדולה של אשפה.
בגזר הדין ציין בית המשפט כי ״עבירת הרצח היא מהעבירות החמורות והקשות שבחוק העונשין, כך בוודאי כאשר עסקינן ברצח של אדם צעיר שחייו נגדעו ביום הולדתו, באופן סתמי בדרך שאינה ידועה, אך הותירה אחריה זירה מדממת וכואבת. הערכים של קדושת החיים ושלמות הגוף הינם הערכים הניצבים בדיוטה הגבוהה של ערכיה של כל חברה אנושית ופגיעה בהם על ידי קטיעתם, היא בדרגת החומרה הגבוהה ביותר, ועל כך נראה שאין חולק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה