ויראלי

מחריד: ישראלי רצח את אחותו בגלל שגנבה לו קנאביס מהחדר

מזעזע: צעיר בן 22 מנס ציונה חשוד כי רצח את אחותו, רק בגלל שהוא חשד שגנבה לו קנאביס מהחדר, ברצח מחריד במיוחד שתוכנן היטב מראש
מערכת ice |  1
משטרה (צילום פלאש 90)
מזעזע: צעיר בן 22 מנס ציונה חשוד כי רצח את אחותו, רק בגלל שהוא חשד שגנבה לו קנאביס מהחדר. מכתב האישום עולה כי  הנאשם ואחותו התגוררו יחד עם הוריהם בדירה בנס ציונה. בחודש פברואר האחרון, החל הנאשם לחשוד באחותו שהיא גונבת ממנו קנאביס שהוא רוכש לצריכה עצמית ולכן החליט כאמור לגרום למותה, עם רצח שתוכנן היטב. כך פורסם אתמול (שלישי) ב"מה הלו"ז".
הנאשם, שחשד מזה תקופה באחותו, החליט להרוג אותה מבעוד מועד, זאת לאחר שהכין  תיק עם חוטי חשמל, דבק סלוטייפ ובדים שונים. ב-20/2/23 יצא הנאשם למטבח עם התיק, כשאחותו נמצאת במטבח עם גבה אליו, אז חנק אותה באמצעות ידיו תוך שהיא מנסה להשתחרר ממנו. בשלב זה, לקח הנאשם סכין מאחת המגירות במטבח תוך שהוא מקלל אותה בצרחות: "תפסיקי לשקר לי כבר יא בת זונה".
בתגובה, הנרצחת זעקה לעזרה וקראה לכיוון סבה, שמתגורר בקומה התחתונה בתחנונים, שיבוא ויעזור לה. בשלב זה, הצליחה האחות להשתחרר מאחיה ונמלטה לחדרה תוך מרדף עמו. השניים הגיעו לחדרה של האחות, שם משך הנאשם בשיערה, לפת את צוואה ודקר אותה במותנה. כתוצאה מכך הסכין נשברה והנאשם חזר לחנוק את האחות תוך שהוא מתעלם מתחנוניה שיפסיק.
כשהבחין שהיא לא מראה יותר סימנים של מאבק, עזב אותה בחדרה והלך לנעול את דלת הכניסה לדירה בזמן שהסב מתחנן שיפתחו לו. כשהסב הבין כי תחנוניו לא מועילים, פנה לעזרה מדייר שהתגורר בקומת המרתף. בהמשך, הנאשם חזר למטבח, לקח סכין נוספת, נכנס שוב לחדר השינה של אחותו כשהיא מוטלת על המיטה, וכדי לוודא את מותה, דקר אותה בגרונה. 
מיד לאחר מכן, הנאשם נכנס לחדר האמבטיה, נעל את עצמו, פשט את בגדיו, התיישב על הרצפה ובלע כדורים רבים עם אלכוהול.  במקביל, הדייר מקומת המרתף הצליח להיכנס אל הדירה הנעולה דרך אחד החלונות, אז הבחין בגופת המנוחה מוטלת על רצפת חדרה ודיווח לכוחות ההצלה. כתב האישום מייחס לנאשם עבירת רצח בנסיבות מחמירות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין מה הצביע ... (ל"ת)
    אמירה 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור