ויראלי

כוכבת "הבוזגלוס" חושפת בכאב: "אין לי כוחות נפשיים, אני מוותרת"

עדי בוזגלו חשפה את הימים הקשים שעוברים עליה: "אני בתקופה מאוד מעייפת ולא ברורה. היה לי רצון לעבור דירה, ובגלל שאין לי כוחות נפשיים, אני מוותרת"
מערכת ice | 
הבוזגלוס (צילום יחצ)
עדי בוזגלו, כוכבת הסדרה "הבוזגלוס" ב-YES, עוברת ימים לא קלים. אתמול (שני) היא חלקה עם העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה את התשישות הקיצונית שהיא חווה ואת מצב הרוח הירוד שלה בזמן האחרון. 
"אשתף אתכם שאני בתקופה מאוד מעייפת ולא ברורה", כתבה בוזגלו. "היה לי רצון לעבור דירה, ובגלל שאין לי כוחות נפשיים, אני מוותרת. אחכה להזדמנות שנכונה וטובה לנו לעבור. עד אז רוצה לפחות לעשות כמה שינוים בבית, לרענן אנרגיות, בא לי להחליף סלון, שטיח, ומיטה זוגית", סיפרה לעוקבים שלה.
בוזגלו המשיכה: "אתם מאמינים שגם לזה אין לי כוח? לא מבינה מה עובר עליי. אשמח לעזרה/המלצות. אפילו ללכת לחנות לבחור אין לי חשק. יש דבר כזה להזמין באתר?". בסטורי נוסף שהעלתה כתבה: "כמה הודעות, כמה פרגון, כמה אהבת חינם, כמה אתן רוצות לעזור לי".
בוזגלו הוסיפה: "סליחה שלא מגיעה לכולן. אני ממש כבויה, מקווה מחר להרגיש טוב יותר, ושזה סתם יום בלי אנרגיה שיחלוף. אקח את הזמן, אעשה בדיקות, וגם לאט-לאט אעשה שינוי ולא אהיה בלחץ מכלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה