בריאות

המיץ הבריא יורד מהמדפים: במצב תברואתי לא תקין, אסור לשימוש

בהודעת הריקול של חברת 'הקסם הירוק' הוסבר: "בבדיקה שנערכה על ידי משרד הבריאות במחוז דרום נמצא כי המוצר "מיץ עשב חיטה אורגני קפוא" יוצר ללא רישיון  וללא פסטור ולכן יירד מהמדפים
מערכת ice |  3
ריקול (צילום freepik)
המיץ האורגני יורד מהמדפים. "הקסם הירוק" בכתובת כפר מימון  ד.נ.נגב קורא להחזרת המוצר: "מיץ עשב חיטה אורגני קפוא", עם ברקוד המוצר: 7290010720026 לכל תאריכי התפוגה.
בהודעת הריקול של החברה הוסבר: "בבדיקה שנערכה על ידי משרד הבריאות במחוז דרום נמצא כי המוצר הנ"ל  יוצר ללא רישיון  וללא פסטור, במצב תברואי שאינו תקין, ויוחסו למוצר סגולות רפואיות, ולכן אסור  לשימוש". 
 



כמו כן הוסבר לקהל הלקוחות של החברה שצורכים את המוצר: "צרכנים המחזיקים במוצר מתבקשים שלא לצרוך אותו .בתיאום עם שרות המזון במשרד הבריאות  אנו נאסוף את המוצרים מנקודות השיווק".

בעמוד החברה מוסבר: " הקסם הירוק, משק ישראלי משפחתי לגידול והפצה של עשב חיטה, עשב שעורה ונבטים אורגניים- ליום בריא ולהרגשת חיוניות, הגידולים הם 100% אורגניים, ללא ריסוסים, ללא חומרי הדברה, וללא חומרי דישון כלשהם, ונעשים תוך התחשבות בסביבה, ומחזור האריזות, שירות משלוחים ללא עלות עד בית הלקוח, מארזי עשב חיטה ועשב שעורה סחוטים ואורגניים. כוס של בריאות- להתחיל את היום עם אנרגיות וחיוניות!".
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תהליך הרעבה
    לסט 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי שהציבור מרגיש בהדרגה מורידים מוצרים עד להרעבה
    סגור
  • 2.
    מוצר הכי בריא שיש. ומשרד הקעלאק בריאות
    אפרת 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מיץ עשב חיטה. אחד המוצרים הכי בריאים שיש ובטח שאסור לפסטר אותו כי אז הויטמינים נהרסים. ומי בא ומוריד אותו מהמדפים , משרד הקעלרק בריאות, שמאשר את חיסוני פייזר שהרבה אנשים קיבלו מהחיסון דם לב ושבץ וסרטן טורבו. אין צדק במדינה
    סגור
  • 1.
    פיסטור פוגע בתכונות
    אייל 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבריאותיות של המיץ.
    סגור