בריאות

טרגדיה במקסיקו: ישראלי בן 23 מת במסיבת סילבסטר

טרגדיה גדולה במקסיקו: צעיר ישראלי בן 23 מאשדוד מת במסיבת סילבסטר, זאת לאחר שחש ברע ופונה לבית החולים, כאשר מותו נקבע בדרך לשם. סיבת המוות הרשמית עדיין לא ידועה
מערכת ice | 
אמבולנס-אילוסטרציה (צילום פלאש 90)
טרגדיה גדולה במקסיקו: צעיר ישראלי בן 23 מאשדוד מת היום (ראשון) במסיבת סילבסטר, זאת לאחר שחש ברע ופונה לבית החולים, כאשר מותו נקבע בדרך לשם. סיבת המוות הרשמית עדיין לא ידועה.
מעיריית אשדוד נמסר כי עובדים/ות סוציאליים מלווים את המשפחה מרגע קבלת ההודעה היום (יום א') בצהריים וימשיכו ללוותם, ולתת את כלל הסיוע הנדרש בשיתוף משרד החוץ והמועצות הדתית אשדוד. עיריית אשדוד והמנהל לשירותים חברתיים משתתפים בצער המשפחה". 
ממשרד החוץ נמסר: המקרה מוכר ומטופל על הקונסול במקסיקו והמחלקה לישראלים במצוקה במשרד החוץ שנמצאת בקשר עם המשפחה בארץ ומסייעים בהבאת ארונו ארצה. עד כה לא ידועה סיבת המוות ובנושא החקירה על ידי הרשויות המקומיות.
כזכור, לפני כשבוע, נמצא הישראלי שלום עמר בן ה-59 את מותו בלאס וגאס, שם התגורר. הוא נמצא ללא רוח חיים בדרום העיר ביום שני שעבר, אך נותר אלמוני במשך כמה ימים עד שבחמישי זוהה על די משרד האמון על חקירת מקרי המוות של מחוז קלארק שבמקביל קבע כי מדובר ברצח, אחרי שנמצא עם פצעי יריות זרוק על המדרכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה