רכב

טרגדיה בשדה התעופה: עובד מת לאחר שנשאב למנוע המטוס

טרגדיה גדולה בנמל התעופה "מונטגומרי" שבאלבמה, אחרי שעובד בנמל התעופה מת  בנסיבות קשות במיוחד, אחרי שנשאב אל תוך מנוע מטוס של חברת התעופה פיידמונט איירליינס
מערכת ice | 
מטוס בשדה התעופה בן גוריון (צילום גיא ברנע מתוך אתר פיקיויקי)
טרגדיה גדולה בנמל התעופה "מונטגומרי" שבאלבמה בארצות הברית, זאת לאחר שעובד בנמל התעופה מת אתמול (שבת) בשעות הצהריים בנסיבות קשות במיוחד, אחרי שנשאב אל תוך מנוע של מטוס.
בעקבות התקרית, כל הטיסות היוצאות קורקעו במשך יותר מארבע שעות, בזמן שטיסות נכנסות הופנו לשדות תעופה אחרים. עם זאת, נמל התעופה חזר לפעילות רגילה החל מהשעה 20:30.
מנכ"ל שדה התעופה,  וייד א.דיוויס, סיפר אחרי מותו הטרגי של העובד: "אנו מצטערים לשמוע על האובדן הטרגי של אחד מחברי הצוות של חברת התעופה פיידמונט איירליינס. אנחנו מתפללים לשלומם של בני משפחתו ומקווים שהם יצלחו את התקופה הקשה הזו".
אמריקן איירליינס, חברת האם של פיידמונט איירליינס, התייחסה גם היא לטרגדיה הקשה אחרי שהוציאה הודעה לתקשורת ובה נכתב: "אנחנו מזועזעים מהתאונה שבה היה מעורב חבר צוות הקרקע. אנו לא מפסיקים לחשוב על בני משפחתו ועמיתיו לעבודה". עוד נמסר על ידי חברת התעופה כי "אנחנו מתמקדים כעת בלהבטיח שלכל המעורבים בתקרית תהיה את התמיכה לה הם זקוקים בתקופה קשה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה