בריאות

דיאטת צום עשויה לרפא את המחלה הזאת? תתפלאו

מחקר חדש מסין חושף שדיאטת צום לסירוגים מסייעת בהפחתת התסמינים של סוכרת מסוג 2, לצד הפחתה משמעותית במקרי סרטן השד ופציעות אצל מבוגרים
מערכת ice | 
הרזייה מתחילה במוח (צילום freepik)
כל כמה זמן דיאטה מסוג חדש הופכת להיות הטרנד החם ביותר בעולם אך הדיאטה ששומרת על התואר הזה כבר זמן מה זו דיאטת הצום. דיאטת הצום נהייתה פופולרית קודם כל בקרב סלבס רבים, ביניהם ג'ניפר אניסטון וגווינית' פאלטרו בעיקר היות והיא עוזרת לירידה מהירה במשקל
כעת, מדענים מסין טוענים שצום לסירוגין, במסגרתו צמים מספר שעות ביום ואוכלים רק בשעות ספציפיות, יכול להביא לשיפור משמעותי בקרב חולים עם סוכרת מסוג 2. מדובר בסוכרת שאינה בהכרח כרונית אך הורדה משמעותית במשקל ושינוי תזונה יכולה לסייע להיעלמותה. 
החוקרים הגיעו למסקנה הזו לאחת שבחנו 12 חולי סוכרת, שעליהם הוטל לבצע את הדיאטה במשך שלושה חודשים. התוצאות הציגו כי 90% מהנבדקים הצליחו לצמצם את הצורך שלהם בתרופה לסוכרת ומעבר לחצי הפסיקו את הטיפול הקבוע שלהם, לצד זאת שמצבם הבריאותי הכללי השתפר בשנה הזו.
מחקרים נוספים שבוצעו בקליפורניה, הפעם על עכברים, הוכיחו שהדיאטה יכולה להפחית את מקרי סרטן השד ושהמטבוליזם השתפר. יתרה מכך, מחקרים אחרים הוכיחו שהצום מסייע ללחץ הדם ואפילו לאנשים בגיל העמידה. על פי אותם מחקרים הצום מסייע לאנשים קשישים לשפר את מסת השריר שלהם ובכך הם נמנעות נפילות ופציעות שונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה