בריאות

בשורה לחולי הסוכרת: קדימהסטם הישראלית זכתה במענק לפיתוח מוצר לריפוי המחלה

המענק על סך של כ-3.5 מיליון שקלים, נועד לתמיכה בפיתוח משותף של טיפול חדשני בתחום הסוכרת של החברה ושל החברה האמריקאית iTolerance
מערכת ice | 
קבלת מענק של קדימהסטם (צילום יחצ)
חברת קדימהסטם, הודיעה כי אמש (שני), היא קיבלה אישור של קרן BIRD, שהינה קרן מו"פ דו-לאומית של ישראל ארה"ב, שמטרתה לעודד ולתמוך בשיתופי פעולה תעשייתיים בין חברות ישראליות לאמריקניות ,לקבלת מענק בסך של כ-3.5 מיליון ש"ח (1 מיליון דולר)  לתמיכה בפיתוח משותף של טיפול חדשני בתחום הסוכרת של החברה ושל החברה האמריקאית iTolerance, בתקציב כולל של כ-7 מיליון ש"ח (2 מיליון דולר) לתקופה של 30 חודשים.
iTolerance הינה חברה אמריקאית מפלורידה אשר פיתחה טכנולוגיה חדשנית (iTOL-100) במטרה לאפשר השתלה של תאים אלוגנאים (שונים גנטית מהמטופל) ללא התאמת רקמות וללא דיכוי מערכת החיסון של המושתל (אימונוסופרסיה). טכנולוגיה זו הודגמה בהצלחה בניסויים פרה-קליניים בחיות גדולות, בהן ריפאו סוכרת בהשתלה אלוגנאית, ללא צורך במדכאי חיסון, אשר הופכים את החולים לרגישים לזיהומים ולסרטן.
מוצר ה-IsletRx, של החברה הינו פיתוח של תאי לבלב מפרישי אינסולין (המסייעים בהורדת רמות הסוכר בדם), והפרשת גלוקגון (הורמון המופרש אצל אנשים בריאים ומונע ירידה חריגה מדי ברמת הסוכר (היפוגליקמיה), שעלול להיות מסוכן), בתגובה לרמות הסוכר (הגלוקוז) המשתנות בדם. נכון למועד זה פיתוח מוצר ה-IsletRx נמצא בשלב הפרה קליני 1. במסגרת שיתוף הפעולה, ככל שיתקיים ואשר כפוף לחתימה על הסכם כמפורט להלן, iTolerance תספק את טכנולוגיית ה-iTOL100, והחברה תספק את מוצר ה- IsletRx, לצורך פיתוח של טיפול במחלת הסוכרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה