כסף וצרכנות

התרופות יורדות מהמדפים: "להפסיק מיידית את השימוש מחשש לזיהום"

חברת אומריקס ביופרמצבטיקה, בשיתוף ותיאום עם משרד הבריאות, קראה ללקוחות להחזיר את התרופה Omr-IgG-AM ™ 5%; נקיטת אמצעי זהירות עקב חשש שהתעורר בנוגע לזיהום שנמצא ביחידה אחת
מערכת ice |  1
התרופה (צילום אומריקס)
חברת אומריקס ביופרמצבטיקה (Omrix Biopharmaceuticals Ltd.) המשווקת את המוצר Omr-IgG-AM ™ 5%  בישראל, הוציאה היום (שישי) הודעה לפיה היא הודיעה כי היא החליטה, בתיאום עם משרד הבריאות הישראלי, להוציא קריאת החזר לאצווה אחת שמספרה B19G191 של המוצר Omr-IgG-AM ™ 5%, שתאריך התפוגה שלו 04/2024 (קוד מוצר G7H65CN) כנקיטת אמצעי זהירות עקב חשש שהתעורר בנוגע לזיהום שנמצא ביחידה אחת. 
בהודעה שהוציאה החברה היא פנתה למטופלים שיש בידם יחידות מאצווה זו שלא נעשה בהם שימוש, ודרשה מהם להפסיק באופן מידי את השימוש ומתבקשים להחזיר את המוצר שלא נעשה בו שימוש לבתי המרקחת.
בנוסף לכך, חברת אומריקס כבר הודיעה ללקוחותיה על קריאת החזר זו לתרופות והיא מארגנת את תהליך איסוף המוצרים שיימסרו בחזרה לחיק החברה. נכון לכתיבת שורות אלו עדיין לא התקבלו באומריקס תלונות או הודעות על אירועים חריגים הקשורים לשימוש באצווה זו, אך בחברה לא לוקחים סיכונים ומבקשים מכל מי שרכש את התרופה להחזירה באופן מידי. עוד נכתב בהודעה כי לקוחות וסגל מקצועי מתחום הרפואה מתבקשים לפנות בכל שאלה בנוגע למוצרים המוגדרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    end
    john 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    THERE IS GOING TO BE A HAND OVER SOON
    סגור