בריאות

תינוק ישראלי נולד עם חזה של אישה: "תופעה נדירה"

מקרה חריג במיוחד התגלה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם הגיעו הורים חסרי אונים עם תינוק בן שנה, שהחזה שלו לא הפסיק לצמוח והגיע כבר לעשרה סנטימטרים. הוא עבר ניתוח בהצלחה, והגוש בחזה הוסר. ד"ר אחמד זייד אלכילאני, שניתח אותו, סיפר: "זה דבר שלא רואים בדרך כלל"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
מקרה חריג במיוחד התגלה בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, במסגרתו הוריו של תינוק בן שנה, הבחינו כי החזה שלו צומח ללא הסבר ולמעשה הוא נראה כמו חזה של אישה, כאשר גם הרופאים בבית החולים לא האמינו למראה עיניהם, שכן מדובר במקרה נדיר מאוד.
על פי הדיווח היום (שני) ב"מיינט ירושלים", כבר כשהיה בן שבוע, הוריו של התינוק הבחינו בגוש חריג שהלך וגדל באזור החזה. ההורים הלכו לבדיקות אצל מומחים, אך לא הצליחו לקבל תשובות. כשהוא חגג יומולדת שנה, הגוש בחזה המשיך לגדול עד שהגיע לגודל של כעשרה סנטימטרים הגוש בחזה המשיך לגדול עד שהגיע לגודל של כעשרה סנטימטרים.
אלא שההורים, שכבר כמעט התייאשו, הגיעו לבדיקה אצל ד"ר אחמד זייד אלכילאני, רופא במחלקת כירורגיית ילדים בבית החולים הדסה עין כרם. זייד אלכילאני ערך בדיקות לתינוק, וגילה כי הוא סובל מגניקומסטיה, התפתחות חריגה של בלוטות חלב שמוכרת בזכרים הגורמת לגדילת החזה באופן א-סימטרי.
הוא ביצע לו בדיקות שגרתיות, ובהמשך הוא נכנס לניתוח. לטענתו של ד"ר אחמד: "זה דבר שלא רואים בדרך כלל, זו תופעה שנחשבת לנדירה בהחלט. ". הרופא המנתח סיפר כי מדובר בגוש בחזה, אותו הוציא בניתוח בהצלחה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה