בריאות

תינוק נחשף לסיגריה אלקטרונית בצורת צעצוע - וחטף הרעלת ניקוטין

במשרד הבריאות התקבל השבוע דיווח על פעוט שנזקק לטיפול רפואי בבית חולים בדרום הארץ, זאת בעקבות חשש להרעלת ניקוטין, אחרי שנחשף בגן משחקים לסיגריה אלקטרונית בצורת צעצוע. הילד קיבל טיפול רפואי במיון בית החולים ושוחרר במצב טוב
מערכת ice | 
סיגריה אלקטרונית (צילום משרד הבריאות)
במשרד הבריאות התקבל השבוע דיווח על פעוט שנזקק לטיפול רפואי בבית חולים בדרום הארץ, זאת בעקבות חשש להרעלת ניקוטין, זאת לאחר שאותו פעוט נחשף בגן משחקים לסיגריה אלקטרונית בצורת צעצוע. הילד קיבל טיפול רפואי במיון בית החולים ושוחרר במצב טוב. 
חשוב להדגיש שללא קשר לצורתו התמימה של מוצר זה או אחר - סיגריות אלקטרוניות מכילות ניקוטין - חומר ממכר ומסוכן, ולעיתים גם עירוב של חומרים נוספים, לרבות סמים פסיכואקטיביים.
על כן, במשרד הבריאות הודיעו כי יש להימנע מהשימוש בהם ולהרחיק אותם מהישג ידם של פעוטות ותינוקות. עוד נמסר ממשרד הבריאות כי "משרד הבריאות מדגיש כי סיגריות אלקטרוניות מסוכנות לבריאות הציבור ועל כן, יש להימנע מהשימוש בהם ולהרחיק אותם מהישג ידם של פעוטות ותינוקות".
ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש חטיבת בריאות הציבור במשרד הבריאות, מסרה לאחר האירוע החריג שהתרחש בגן משחקים בדרום כי "השוק של סיגריות אלקטרוניות הולך ונהיה מתוחכם עם יותר ויותר מוצרים שלא נראים אפילו כמו סיגריה אבל הם מסוכנים ויכולים להרוג". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה