בריאות

משרד הבריאות פשט על הקייטרינג האהוב: מאות ק"ג של בשר הושמד

משרד הבריאות ערך היום ביקורת בעסק "קרולינה פוד טראק בע"מ" (KAROINA Premium meat) במושב חניאל, והשמיד כ-1,200 ק"ג מוצרי בשר שאינם ראויים למאכל אדם
מערכת ice | 
בשר להשמדה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
משרד הבריאות פרסם היום (שני) כי בוצעה ביקורת של מחוז מרכז במשרד הבריאות בשיתוף המחלקה הווטרינרית של המועצה האזורית עמק חפר, בעסק "קרולינה פוד טראק בע"מ (KAROLINA Premium Meat) שבמושב חניאל.
במהלך הביקורת נמצאו ליקויים תברואיים והתנהלותיים חמורים ביותר, ובהם, ייצור ללא רישיונות מתאימים, מוצרים פגי תוקף, הקפאה והפשרה של בשרים בניגוד לחוק וכן, מזון שאופן אחזקתו בוצע בניגוד להנחיות ובאופן שעלול לסכן את בריאות הציבור.
בהוראת הרופא הווטרינרי המחוזי במחוז מרכז של משרד הבריאות הושמדו כ-1,200 ק"ג מוצרי בשר שאינם ראויים למאכל אדם. ממשרד הבריאות נמסר כי ביחד עם הרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי פיקוח ואכיפה למען שמירה על בריאות הציבור, וכי הטיפול במוצרי בשר, עופות ודגים, אחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה עלול להזיק לבריאות הציבור. המשרד מזמין את הציבור לעיין במדריך לקניה נכונה של בשר, עופות ודגים באתר משרד הבריאות.
איך תוכלו לוודא שאתם רוכשים מוצר תקין שראוי למאכל?
1. ודאו כי על המוצר שאתם רוכשים מוטבע תאריך אחרון לשימוש.
2. רכשו רק במקומות ממוזגים, מוארים ונקיים בלבד.
3. רכשו במקומות בהם העובדים לבושים בלבוש נקי ומסודר
4. רכשו מוצרים ארוזים מראש רק אם האריזה שלמה ותקינה.
5. רכשו עוף והודו רק במידה ומופיע סמל הפיקוח הווטרינרי
6. בשביל לוודא האם המוצר שלפניכם הופשר והקופא שוב – הציצו בשקית האריזה. אם יש בתוכה גבישי קרח סימן כי המוצר אכן הופשר כבר בעבר, ומומלץ שלא לרכוש אותו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה