בריאות

הרופאים בוחנים את מצבו של טראמפ: יהיה זקוק לניתוח?

בעקבות ניסיון ההתנקשות, מומחים בתחום הפלסטיקה בחנו את האפשרויות של הנשיא לשעבר. כוכב "אסונות מפלסטיק" העריך כי במידה ויעבור הליך כירוגי, הסיכון לזיהום הוא גבוה. גם בישראל התייחסו לנושא: "הפגיעה באוזן היא מסוכנת, קיימת סכנה למערכת שיווי המשקל"
מערכת ice | 
דונלד טראמפ רגע אחרי הירי (צילום יוטיוב/ MSNBC)
התגובות לניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, ממשיכות להגיע ממגוון מקומות לא צפויים. כעת, רופאים מומחים ברפואה פלסטית מהארץ ומהעולם טוענים: הנשיא לשעבר יזדקק כנראה לניתוח פלסטי באוזנו בעקבות הפגיעה. אחד מהם אף ציין כי הסיכון לזיהום, במידה ויעשה ניתוח, הוא יחסית גבוה. כאשר שאלת הכשירות הבריאותית של ביידן עומדת על הפרק, האם יש סכנה בריאותית גם למועמד השני?
ד"ר טרי דורברו, שמוכר בעיקר מסדרת הריאליטי האהובה "אסונות מפלסטיק", התראיין ל-TMZ וטען כי ייתכן וטראמפ יהיה זקוק לניתוח פלסטי, בהתאם לכמות הרקמות שנהרסו, להשלמת החלקים החסרים. "מדובר בניתוח משחזר מורכב ובהתחשב באספקת הדם הדלה של האוזן, הסיכון לזיהום די גבוה". 
גם בישראל מיהרו לנתח את הסיטואציה, ד"ר מאיר כהן, יו"ר ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל, הביע את דעתו בנושא. "הפגיעה באוזן של טראמפ היא מסוכנת", אמר בהודעה שנמסרה לתקשורת היום (ראשון). "קיימת סכנה לפגיעה במערכות שיווי המשקל העלולה לגרום לתחושת סחרחורת קבועה", הסביר.
"יחד עם זאת, שחזור האוזן באופן אותנטי באמצעות ניתוח פלסטי בהחלט אפשרית. טראמפ הוא בן 78, וניכר שבריאותו הכללית תקינה, כך שהינתוח הפלסטי שאני מעריך שיעבור בקרוב, עשוי לאפשר לו לחזור לתפקוד מלא". עוד הוסיף כי ניתן יהיה לבצע את הניתוח בהרדמה מקומית עם החלמה והתאוששות מהירים וקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה