בריאות

חברת הרפואה הישראלית פלסאנמור מתרחבת באירופה: הסכם הפצה ענק

חברת פלסאנמור (Pulsenmore) הישראלית, המייצרת ומשווקת פתרונות טכנולוגיים של מכשירי אולטרסאונד ניידים לשימוש ביתי, דיווחה על הרחבת  פעילותה לאיטליה, במסגרתה התקשרה בהסכם מחייב ל-4 שנים עם חברת הפצת מוצרים רפואיים במדינה. במסגרת ההסכם, החברה האיטלקית תזמין מוצרים בהיקף כולל של כ-1.6 מיליון שקל
מערכת ice | 
רפואה (צילום vecteezy)
חברת פלסאנמור (Pulsenmore) הישראלית, העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות של פתרונות טכנולוגיים של מכשירי אולטרסאונד ניידים לשימוש ביתי, דיווחה היום (ראשון) על הרחבת פעילותה לאיטליה. החברה מעדכנת כי התקשרה בהסכם מחייב ל-4 שנים עם חברת הפצת מוצרים רפואיים באיטליה בנוגע למוצר החברה ה-Pulsenmore ES המספק פתרון לביצוע מקוון של אולטרסאונד ביתי לנשים בהריון.
ההסכם שנחתם כולל הזמנת מוצרים ראשונה, בהיקף כספי כולל של 1.6 מיליון שקל (כ-400 אלף אירו), המהווה חלק מכמות המוצרים אותם התחייב המפיץ להזמין בשנה הראשונה. כמו כן, התחייב המפיץ להגדיל את היקף רכישת המוצרים באופן הדרגתי בכל שנה במהלך תקופת ההסכם. ההסכם כולל תנאים מסחריים כמקובל ובכללם שירות, אחריות ושיתוף פעולה לשיווק המוצר. למיטב ידיעת החברה, היקף הלידות השנתי באיטליה עומד על כ-380,000 לידות בשנה.
מוצר ה-Pulsenmore ES הינו מכשיר אולטרסאונד בגודל כף יד, בצורת תושבת אליה מתחבר מכשיר טלפון נייד (מבוסס מערכות הפעלה IOS או (Android, והוא משמש לביצוע סריקת אולטרסאונד באמצעות המטופלת לצורך ניטור רפואי מרחוק של חיוניות העובר.  
נכון לחודש זה, התבצעו למעלה מ-120,000 סריקות אולטרסאונד ביתי בידי מטופלות "שירותי בריאות כללית". הסריקות פוענחו מרחוק בידי צוות רפואי ייחודי אשר הוקם ע"י כללית בבית חולים בילינסון, כחלק מתפיסת חדשנות דיגיטלית אשר בין השאר שמה דגש על בריאות האישה ואף מקצה לנושא משאבים ייחודיים למול שאר הקופות.
בחודש מרץ עדכנה החברה גם על התקשרות עם המרכז הרפואי שיבא בהסכם מחייב לרכישת מוצר החברה ה-Pulsenmore ES. משך ההסכם הינו שנתיים, במהלכן צפויה שיבא לרכוש מהחברה מאות יחידות של המוצר. 
אלעזר זוננשיין, מייסד ומנכ"ל פלסאנמור: (צילום: טל שחר)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה