בעולם

האנטישמיות בדרום אפריקה חוגגת: ליברמן בקריאה חריגה ליהודים

האנטישמיות במדינה האפריקאית ממשיכה בכל הכוח, אחרי שקפטן נבחרת הקריקט עד גיל 19, דיוויד טיגר, הודח אחרי שהביעה תמיכה בישראל. יו"ר ישראל ביתנו יצא בקריאה ליהודים במדינה "אני שב וקורא לכם לעלות ארצה ולא לחכות לפרץ אנטישמיות רחב יותר שיכלול רדיפה ופגיעה ביהודים, כפי שההיסטוריה לצערי לימדה אותנו"
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שהגישה תלונה בהאג נגד ישראל בטענה כי היא מבצעת "רצח עם", דרום אפריקה ממשיכה להפיץ אנטישמיות ללא הכרה, והפעם היא מגיעה דרך הספורט, מנבחרת הקריקט המקומית, שהחליטה להדיח את קפטן הנבחרת עד גיל 19 שלה, דיוויד טיגר, ושללה לו את סרט הקפטן, זאת על רקע תמיכתו בישראל, אחרי שהקדיש את הפרס בו זכה "לחיילים בארץ". 
מי שלא נותר חייב וקרא ליהודים שחיים בדרום אפריקה לעזוב את המדינה ולעלות מיידית לישראל הוא לא אחר מאשר אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו ושר האוצר לשעבר, שהעלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו כאמור קרא ליהודים הדרום אפריקאים לעלות ארצה.
בציוץ שהעלה ליברמן הוא כתב: "לאור אירוע אנטישמי נוסף שהתרחש בדרום אפריקה, אני שב וקורא ליהודים החיים בדרום אפריקה לעלות ארצה ולא לחכות לפרץ אנטישמיות רחב יותר שיכלול רדיפה ופגיעה ביהודים, כפי שההיסטוריה לצערי לימדה אותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה