בעולם

דונלד טראמפ יפתח את הארנק: התביעה נדחתה - זה הסכום שישלם

נשיא ארצות הברית לשעבר תבע את העיתון ניו יורק טיימס בעקבות כתבות שעשו על עסקיו, לאחר שהשופט דחה אותה, כעת אותו שופט קבע את הסכום שייאלץ טראמפ לשלם על הוצאות המשפט
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, freepik)
דונלד טראמפ, איש העסקים ונשיא ארצות הברית לשעבר, ייאלץ להיפרד מסכום כסף גבוה לטובת הוצאות המשפט על תביעתו נגד הניו יורק טיימס, תביעה שכזכור נדחתה על ידי השופט רוברט ריד. כך קבע אותו שופט ביום שישי האחרון.
כזכור, טראמפ תבע את הניו יורק טיימס בעקבות סדרת כתבות שעשו על עסקיו של טראמפ ועל תשלומי המס שלו, כתבות שאף זכו בפרס פוליצר. לאחר שהתביעה נדחתה על ידי השופט ריד, כעת ריד קבע כי על טראמפ לשלם סכום של כ-393,000 דולר, על הוצאות התביעה הכושלת.
מתוך הסכום הכולל, 229,931 דולר ילכו למערכת העיתון ולשני העיתונאים סוזן קרייג וראסל בוטנר וסכום של 162,717 דולר, ילכו לעיתונאי השלישי מהטיימס שהשתתף ביצירת סדרת הכתבות נגד טראמפ ועסקיו, דייויד ברסטאו.
כזכור, תביעת הענק של טראמפ הוגשה על סכום של לא פחות מ-100 מיליון דולר, על סדרת כתבות שפורסמה בשנת 2018, ובה הייתה מעורבת גם אחייניתו של טראמפ. טראמפ האשים את אחייניתו ואת העיתון כי חברו יחדיו כדי להכתים את שמו. את הטענות האלו, כידוע, בית המשפט לא קיבל וגלגל את תביעתו של טראמפ "מכל המדרגות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה