בעולם

החרמת נכסים ועצירת הכספים: יפן מנחיתה מכה כואבת לחמאס

למרות שמתחילת המלחמה ב-7 לאוקטובר, ניסתה יפן שלא לקחת צד באופן ברור, כאשר הביעה צער עבור הרוגים משני הצדדים, כעת החליטו היפנים לקיים צעדים משמעותיים נגד ראשי חמאס
מערכת ice | 
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)
ממשלת יפן גינתה את ארגון הטרור חמאס ואת המתקפה הרצחנית שביצעו מחבליו בבוקר הנוראי של ה-7 באוקטובר, אך מאז נראה כי היא מנסה לשמור על קשריה משני צידי המתרס, כאשר מרבית ההודעות שלה בנושא המלחמה בעזה הן גבוליות ותמיד נוגעות לשני הצדדים, ללא אמירה מפורשת.
כעת נראה כי לפחות בכל הנוגע לארגון הטרור חמאס ובכיריו, יפן לוקחת את הכיוון הנכון ומכריזה על סנקציות קשות נגד בכירים בארגון. יפן הכריזה על החרמת נכסים ועצירת כספים נגד מספר בכירים בארגון, שאת שמם טרם פרסמו.
מדובר במכה כואבת נוספת לארגון הטרור, שנשען על כספים מעבר לים וחופש התנהלות כלכלית, שאם ייעצרו, ככל הנראה נראה את התמוטטות הארגון מהר מאד. יפן מצטרפת בהחלטתה לארצות הברית ומדינות נוספות.
כזכור, בגרמניה אף חוקק חוק נגד תמיכה בחמאס והבעת הזדהות עם מעשי מחבליו ב-7 באוקטובר. כעת נותר לחכות ולראות האם הממשלה תחוקק את החוק שעליו דובר רבות מאז אותו בוקר נוראי, חוק המשווה את פעולות מחבלי חמאס ביישובי עוטף עזה, לפעולות הנאצים, והעמדתם לדין תחת חוק דומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה