בעולם

הסכומים נחשפים: כמה תרמו הארי ומייגן לעמותות צדקה?

ארגון צדקה בבעלותו של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל תרם השנה מענקים בשווי 1.2 מיליון דולר לעמותות צדקה, הקרן שהושקה לפני שנתיים בזמן עזיבתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל לארצות הברית גייס מענקים בסך 5.4 מיליון דולר
מערכת ice |  1
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
ארגון הצדקה בבעלותם של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל הודיע כי תרם השנה מענקים בשווי 1.2 מיליון דולר לעמותות צדקה, החל מסיוע לנשים אפגניות בארצות הברית ועד להתמודדות עם מידע מוטעה. הדו"ח של קרן ארצ'וול לשנת 2023 הטיל אור ברור יותר על חיי הנסיך הארי ומייגן בארצות הברית.
הקרן שהוקמה כאשר הנסיך הארי ואשתו מייגן מרגל עזבו לארצות הברית ופרשו ממשפחת המלוכה, נמצאת בשנתה המלאה השלישית לפעילות. לפי הגשת המס לשנת 2022 הציגו תרומה של 1.2 מיליון דולר כולל ארגון צדקה שנתמך בעבר על ידי אמו הנסיכה דיאנה.

קרן ארצ'וול הושקה ב-2021 עם הכנסות התחלתיות של 13 מיליון דולר, כאשר באותה שנה גויסו 2 מיליון דולר נוספים ושנה לאחר מכן גויסו 5 מיליון דולר, מה שהעמיד את המענקים על 5.4 מיליון דולר לאורך שנים אלה. לפי החזרי המס, הקרן הוציאו יותר ממה שקיבלה ב-2022 אבל הפער היה פחות ממה שנותר במימון. מייגן והארי נראו בסרטון תדמית עם כמה מהקמפיינים בהם תמכו בשנת 2023.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הארי
    ו 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא דוכסית ולא כלום רוע קנאות לא היתאימה לבית המלוכה לא גדלה בתרבות הזו ולא היתאקלמה ורע יגשי הנחיתות אמרו לי עשו לי הארי עשה טעות גדולה מבודד ללא משפחה ללא חברים ללא הסביבה הטבעית שלו
    סגור