בעולם

הטרור חזר לטורקיה: שני שוטרים נפצעו באורח קל, סמוך לפרלמנט

בפיגוע משולב באנקרה, מחבל מתאבד פוצץ את עצמו סמוך למשרד הפנים בבירה הטורקית, מחבל נוסף נעצר ונוטרל סמוך לפרלמנט, שני שוטרים נפצעו באורח קל בלבד, נכון לכרגע אף ארגון לא לקח אחריות על הפיגוע
מערכת ice | 
ארדואן (צילום pixabay, shutterstock)

פיגוע משולב אירע הבוקר בבירת טורקיה אנקרה. מחבל מתאבד הגיע לאזור משרד הפנים בעיר ופוצץ את עצמו. מחבל נוסף נעצר ונוטרל סמוך לפרלמנט. האירוע נגמר בשני שוטרים פצועים קל בלבד. נכון לכרגע לא ברור מי עומד מאחורי הפיגוע, מאחר שאף ארגון טרור לא לקח אחריות על המתקפה. אחה"צ היה אמור להיפתח בבירה הטורקית אירוע פתיחת כנס החורף בפרלמנט הטורקי. 

לפי הודעת שר הפנים הטורקי שני טרוריסטים תקפו את הבניין בו נמצאים משרדי הממשלה. אחד נעצר ונוטרל והשני פוצץ את עצמו: "שני מחבלים הגיעו עם רכב מסחרי קל למול שער הכניסה של המנהלת לביטחון כללי של משרד הפנים והתפוצץ עם מטען חבלה. המחבל השני נוטרל. המאבק שלנו יימשך עד לנטרול המחבל האחרון".

ההערכה בטורקיה כי הנשק שנמצא בזירה הינו נשק רוסי, שככל הנראה נפל לידיים כורדיות, לאחר שהיה תחת כוחות של צבא אסד בסוריה. כמעט שנה שלא אירע אירוע טרור בטורקיה, מאז אותו פיגוע בשדרות איסתיקלאל באיסטנבול, אז נהרגו שישה בני אדם ויותר מ-80 נפצעו מפיצוץ מטען חבלה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה