בעולם

סיוט בלונה פארק: רכבת ההרים נתקעה, הנוסעים סובלים מנזקים

הביקור בפארק השעשועים הקנדי 'ארץ הפלאות' הסתיים בצורה מפחידה מאוד עבור הנוסעים במתקן "חוטב העצים", כאשר הם נתקעו בלופ של רכבת ההרים כשראשם כלפי מטה. אחרי חצי שעה הם חולצו כשהם סובלים מהקאות וכאבים בחזה
מערכת ice |  1
רכבת הרים בפארק שעשועים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כנראה שמתקן "חוטב העצים" בפארק השעשועים הידוע "ארץ הפלאות" במחוז אונטריו שבקנדה, לא יזכה למוניטין כל כך טוב בתקופה הקרובה, זאת לאחר שנתקע והשאיר את הנוסעים תלויים בין שמיים לארץ למשך כמעט חצי שעה מורטת עצבים.
רכבת ההרים שמזכירה גרזן עושה לופ של 360 מעלות והיא אחת המפחידות ביותר בצפון אמריקה, אך שלשום המתקן נתקע במצב הכי מדאיג שאפשר, בלופ של 360 מעלות כשראשם של הנוסעים לכיוון הארץ.

על פי הדיווחים, צוות התחזוקה הצליח לחלץ את כל הנוסעים בבטחה, וטופלו מידית על ידי גורמי הבריאות בפארק, לדברי הנוסעים הם איבדו את התושה ברגליהם, חשו את הדם זורם לראשיהם ואחד מהם אף הקיא לדבריו בנוסף, שניים אף התלוננו על כאבים בחזה ולכן המתקן ייסגר בימים הקרובים עד שתושלם חקירת המקרה החריג.
רק בשנה שעברה נהרגה ילדה בת 14 שנסעה ברכבת הרים בלונה פארק בדנמרק, לאחר שהמושב שלה התנתק מהפסים. ביריד במדינת אוהיו, אדם נהרג ושבעה נוספים נפצעו לאחר שקרון התנתק והשליך אותם באוויר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המנוע שלה דופק יוצר רעש,בלתי סביר בכל האיזור פוגע קשות
    שני 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפגע רעש כבד בלתי סביר ממנוע הרכבת . דפיקות חזקות נשמעות במנוע נשמעןת בכל באיזור. מפגע סביבתי כבד. פגיעה אנושה באיכות חיי התושבים ממתקן של עיריית תל אביב בניגוד לתקנות גני יהושוע המתחייבים שהפעילות בנם לא תייצר מפגעי רעש הפוגעים באיכות חיי תושבי הסביבה
    סגור