בעולם

מזעזע: צנח אל מותו מרכבת ההרים בפארק השעשועים

אדם צנח אל מותו וכמה אחרים נפלו ממעלה רכבת הרים כשהיא ירדה מהפסים בתאונה מחרידה בפארק השעשועים העתיק ביותר בשוודיה
מערכת ice | 
רכבת הרים (צילום freepik)
אדם צנח אל מותו וכמה אחרים נפלו ממעלה רכבת הרים כשהיא ירדה מהפסים בתאונה מחרידה בפארק השעשועים העתיק ביותר בשוודיה ביום ראשון. מחפשי הריגושים בפארק גרונה לונד צפו באימה בחזית רכבת ההרים כאילו קופצת מהפסים לפני שנעצרה בפתאומיות כשמכונית אחת נוטה לכיוון הקרקע.
תשעה בני אדם, כולל שלושה ילדים, הובהלו לבית החולים בנוסף לאדם שנהרג בירידה מהפסים. מבוגר אחד במצב קשה. שלושת הילדים סבלו מפציעות קלות בלבד.

"חזית הרכבת ירדה חלקית מהפסים ועצרה על המסילה בגובה של בין 6 ל-8 מטרים [בין 20 ל-25 רגל]," אמר מנכ"ל הפארק יאן אריקסון. "בסך הכל היו על הסיפון 14 אנשים, מתוכם אדם אחד מת וכמה פצועים".
אריקסון כינה אותו גם "יום אבל" בפארק במהלך מסיבת עיתונאים. עדי ראייה ראו שניים או שלושה נוסעים נופלים מהמכונית, כולל אחד שהחזיק במסילה. תמונות מהמקום נראה גבר יושב על קורה של התחתית מתחת לרכבת שעצרה. הרשויות פתחו בחקירה פלילית.
פארק השעשועים, שנפתח ב-1883, פונה לאחר התאונה הקטלנית וייסגר למשך שבעה ימים כדי שהחוקרים יוכלו לברר מה השתבש, אמרו גורמים בפארק.
"אסור לאפשר לזה לקרות", אמרה דוברת גרונה לונד, אניקה טרוסליוס, בהצהרה. "בטיחות היא הדבר החשוב ביותר עבורנו. ולעולם לא היינו פותחים אטרקציה אם לא היינו בטוחים שהיא בטוחה, אז זה משהו שאנחנו צריכים לחקור ביסודיות".
רכבת ההרים באורך 2,600 רגל נפתחה בשנת 1988 ושופצה בשנת 2000, כך נמסר מפארק השעשועים. הנקודה הגבוהה ביותר שלו היא בגובה של כ-98 רגל והרכבת יכולה להגיע במהירות של 56 קמ"ש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה