בעולם

בצל כתבי האישום: טראמפ זוכה לתמיכה חסרת תקדים

הבחירות לנשיאות ארצות הברית מתקרבות וצפויות להתקיים בעוד שנה. בינתיים, סקרים רבים מראים תמיכה גבוהה מאוד בטראמפ ובעיקר, חוסר אמון בביידן ובדרכו
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, freepik)
דונלד טראמפ מתקרב לניצחון בבחירות 2024 בארצות הברית, כך לפי סקר חדש שערכו הוושינגטון פוסט ו-ABC. בסקר טראמפ קיבל כ-51% אחוזי אהדה לעומת הנשיא המכהן ג'ו ביידן שקיבל כ-42%, שני אחוזים פחות מהסקר האחרון שהתבצע.
בנוסף, רוב הנשאלים בסקר טוענים כי תחת שלטון ביידן המצב הכלכלי שלהם הדרדר ורובם גם מאשימים את ביידן בטיפול לא טוב של בעיות ההגירה במדינה. נתון מסקרן נוסף הוא ה-75% שחושבים שביידן לא כשיר לכהן כנשיא ארצות הברית בפעם השנייה בעקבות גילו.
מדובר בהישג בלתי רגיל עבור טראמפ, כזכור, טראמפ הואשם בשלושים ושבעה סעיפים על ידי הממשל הפדרלי. בכתב האישום נטען כי טראמפ הסתיר באחוזתו במאר-א-לאגו שבפלורידה מסמכים מסווגים רבים.
בנוסף, בחודש מרץ השנה טראמפ הואשם על ידי רוב של חבר מושבעים במדינת ניו יורק בגין עבירות הונאה. זהו הישג שלילי חסר תקדים לטראמפ - הפעם הראשונה בהיסטוריה של המדינה שהוגש נגד נשיא ארצות הברית לשעבר כתב אישום.
כעת ניתן לחכות ולראות האם המפלגה הרפובליקנית תצביע לו כנציגה לבחירות, אפשרות שנראית קרובה להתממשות בעקבות המרחק הרב שהוא תופס בסקרים מיריבו במפלגה, רון דה-סנטיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה