משפט

דרמה בשדה התעופה: דיילת נתפסה עם אקדח טעון בכיסה

דרמה ענקית התרחשה השבוע בשדה התעופה הבינלאומי בפילדלפיה, ארצות הברית, זאת לאחר שדיילת ניסתה לעבור את עמדות הבידוק הביטחוני כשבכיסה אקדח טעון בקוטר של 0.38, ונעצרה על ידי כוחות הביטחון. מה העונש שייגזר עליה?
מערכת ice | 
דיילת אוויר (צילום pixabay)
דרמה ענקית התרחשה השבוע בשדה התעופה הבינלאומי בפילדלפיה, ארצות הברית, זאת לאחר שדיילת ניסתה לעבור את עמדות הבידוק הביטחוני כשבכיסה אקדח טעון בקוטר של 0.38, ונעצרה על ידי כוחות הביטחון. כך פורסם על ידי מרשות אבטחת התעבורה של ארצות הברית (TSA).
הדיילת, תושבת אריזונה, ששמה נשאר חשאי, נעצרה לאחר שאחד מאנשי האבטחה במקום החליט לסמן את המזוודה שלה לבדיקה נוספת.  בתיק היד שהיה ברשותה נמצא בחיפוש אקדח מסוג "רוגר" חצי אוטומטי טעון עם שישה כדורים בתוכו.
הדיילת נעצרה, והיא צפויה לקבל עונש קטן יחסית שיסתכם רק בקנס כספי, שעדיין לא פורסם מה יהיה גובהו. עדיין לא ברור מה היה המניע של אותה דיילת להכניס איתה את האקדח, אך היא תיענש כמובן על כך שנשאה נשק במקום אסור.
ג'ררדו ספרו, מנהל האבטחה הפדרלי של שדה התעופה הבינלאומי בפילדלפיה, מסר בהצהרה לתקשורת כי "אנחנו תמיד נמצאים בכוננות לקראת כל האיומים הפנימיים האפשריים. דיילים ולעובדים בתוך הטרמינל יש ידע פנימי וגישה לאזורים בשדה התעופה ובמטוס שעלולים להוות איום ביטחוני חמור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה