בעולם

דיסני בצרות? הסיבה לסגירת חלק נרחב מפארק השעשועים נחשפת

חלק נרחב מפארק השעשועים הגדול בעולם, דיסניוורלד שבפלורידה, נסגר למספר שעות לאחר שדוב הצליח לחדור אליו. מקרה זה מגיע לאחר שדיסני נאלצה לשלם פיצוי של כ-9.5 מיליון דולר ללקוחותיה
מערכת ice | 
דיסני (צילום unsplash)
בהלה בפארק וולט דיסני: דוב הצליח לחדור לפארק השעשועים וגרם לסגירתו של חלק נרחב מהפארק. 12 מתקנים נסגרו והגישה אליהם נחסמה מתוך ביטחון למבקרים. בפרסום של הוועדה לשימור דגים וחיות בר של פלורידה נכתב כי: "ברוב המקרים, צריך לתת לדובים מקום ולא להלחיץ אותם, כך הסיכוי לתקיפה יפחת."
עוד נכתב כי: "בסיטואציה הנוכחית, בה דוב הסתובב באופן חופשי בחלק נרחב של הפארק, הצוות נאלץ ללכוד אותם ולהעביר אותו לאזור מיועד ליד הפארק הלאומי לאוקה שנמצא בסמוך. הדוב נלכד באזור מיוער בתוך הפארק, ליד אחת מהמתקנים הפופולריים שנמצאים בו. 
כזכור, דיסני הסתבכה לאחרונה באירוע נוסף במסגרתו, החברה התחייבה לאפשר כניסה בכל ימות השנה לפארק דיסנילנד בקליפורניה לכל מי שרכש את מנוי הMagic Key Pass, הרוכשים גילו להפתעתם כי זה לא המצב בפועל. במסגרת הסכם פשרה החברה תשלם 9.5 מיליון דולר פיצויים לבעלי המנוי.
כ-103 אלף זכאים יקבלו פיצוי של 67 דולר, לאחר שרכשו מנוי שנתי לפארק האהוב הנמצא בקליפורניה בעלות של 1,400 דולר. חברת וולט דיסני הסכימה לשלם 9.5 מיליון דולר כדי ליישב תביעה ייצוגית על תוכנית ה-Magic Key Pass בדיסנילנד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה