בעולם

שערורייה בהוליווד: השחקן המוכר נתפס במבצע לחשיפת פדופילים

במסגרת מבצע לחשיפה ומעצר פדופילים נעצר לאחרונה גבריאל ג'ארט, שחקן "הבית הלבן" ו-"רחוב ג'אמפ 21", לאחר שניהל התכתבות בלתי הולמת עם מי שהאמין שהייתה ילדה בת 13
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
גבריאל ג'ארט, שחקן "הבית הלבן" ו-"רחוב ג'אמפ 21", נעצר במהלך מבצע עוקץ לחשיפת פדופילים, לאחר שניהל במשך חודשים ארוכים התכתבות מינית בלתי הולמת עם מי שהוא האמין שהייתה קטינה בת 13.
הדיילי מייל מדווח כי, המעקב אחרי השחקן בן ה-53 בוצע למעלה משנה. המבצע נוהל על ידי יחידת המתנדבים של הרשת למלחמה בפדופיליה. במהלך המבצע, נפתח חשבון פיקטיבי של נערה בת 13. כמו כן, ג'ארט היה אמור להיפגש ביום ראשון האחרון בסנטה מוניקה עם הצעירה שעמה האמין שהתכתב, לאחר שבמשך תקופה ארוכה שלח לה הודעות בעלות תוכן מיני מפורש ובוטה.
השחקן הופיע בסרטים רבים כמו "ג'אמפ 22", "גאון הדור" ו-"אפולו 13", כמו כן כיכב בטלוויזיה בסדרות כמו "הבית הלבן". לפי הדיווחים באתר, ראש היחידה וצלם חיכו לג'ארט במקום הפגישה המיועד והתעמתו עמו, כשהוא מתעקש כי היה משוכנע כי מדובר בנערה בת 18 וכי הסיבה למפגש הייתה כדי לדרוש ממנה להפסיק לשלוח לו הודעות.
 
ההסתבכות הנוכחית של ג'ארט, היא לא הפעם הראשונה בה שמו נקשר בחשד לפדופיליה. לפי מסמכים משפטיים משנת 2018, בת זוגו לשעבר, ג'ניפר אלפאנו, האשימה אותו בפדופיליה, סחר בסמים ואונס, בזמן מריבה שהתרחשה בביתו לאחריה הוציא נגדה צו הרחקה.
בסופו של דבר, התיק נסגר, לאחר שהשניים החליטו לא להמשיך ולהתנצח בין כותלי בית המשפט. בשנת 2017 גם יצא להגנת חברו הקומיקאי אנדי דיק, לאחר שהאחרון הואשם בהטרדה מינית של קולגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה