בעולם

קרפור נלחמת בנסטלה ויוניליוור: ההודעה שחיכתה לצרכנים בסניפים

בצעד ייחודי, רשת קרפור הציבה ברחבי הסניפים שלה בצרפת שילוט שמטרתו להפעיל לחץ על חברות גדולות כמו נסטלה ויוניליוור. השלטים הוצבו ליד מוצרים שאריזתם הוקטנה, אך שמחירם לא שונה בידי היצרנית
מערכת ice |  2
קרפור (צילום shutterstock)
אין זה סוד שהאינפלציה מכה במדינות רבות מסביב לעולם ולא רק בישראל, אך רשת קרפור שעשתה לאחרונה עלייה לארץ, מצאה דרך משלה לנסות ולהילחם בבעיה במדינת מוצאה. 
לפי דיווח חדש של ה-BBC, הרשת הציבה שילוט ייחודי ברחבי סניפיה בצרפת שמשלב בין המילים "אינפלציה" ו"כיווץ" - Shrinkflation. השילוט הוצב לצידם של מוצרים שהאריזות שלהם הוקטנו בידי היצרן, אך שמחירן נותר בעינו. בין המוצרים השונים ניתן למצוא את התה של ליפטון, השוקולד של לינדט, גלידות ועוד. לצד ההלחם הייחודי, הרשת ציינה בבירור בשלט כי הנפח או המשקל של המוצר ירד אך המחיר נותר זהה.
לפי קרפור, מטרתה במהלך היא לעורר מודעות בקרב הצרכן ובכך להפעיל לחץ על היצרניות הגדולות שהותירו את המחירים ללא שינוי, ובהן חברות כמו נטסלה, יוניליוור ופפסיקו. בסך הכול זוהו כ-26 מוצרים שאריזתם הוקטנה ללא שינוי במחיר.
לצד זאת, ה-BBC מדווח כי גם בבריטניה ישנו גל של כעס מצידם של הצרכנים על המהלך של היצרניות, אך במקרה זה אין צפי שרשתות צרכנות כמו קרפור יעשו מהלך זהה. כמו כן, לא ידוע אם הרשת תאמץ את המהלך גם כאן בישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להחליף
    שירה 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרשת הזו חייבת לעשות סדר כול מנהלה אזורי ונמהלה סניפים הם כבר עייפים הם כולם עוד ממגה צריך להחליף את כולם להביא צוות רעב שיודע להרים את הסניפים
    סגור
  • 1.
    חזירים חוצי גבולות אינטרנשיונל בע"מ
    שינקן 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הקונצרנים האלה חושבים שהצרכן בכיס שלהם
    סגור