בעולם

שריפות ענק ביעד הנופש האהוב על הישראלים; אלפים פונו

שריפות ענקיות פרצו באי הנופש הפופולרי טנריף שבספרד, והרשויות המקומיות כבר הורו על פינוי של יותר מ-3,000 אנשים. ההנהגה המקומית כבר הודתה כי המצב יצא משליטה
מערכת ice | 
שריפות בטנריף (צילום MIRROR NOW יוטיוב)
גל השריפות ברחבי העולם הולך ומחמיר. היום מדווח כי שריפה ענקית פרצה באי הנופש הפופולרי באחד מהאיים הקנריים שבספרד, טנריף. מדובר ביעד פופולרי גם בקרב הישראלים ובפרט הצעירים, אך כעת מדווח כי אלפי אנשים התבקשו להתפנות מחשש לשלומם.
לפי CNN, הרשויות דרשו את פינויים של יותר מ-3,000 אנשים כבר מיום רביעי השבוע. נזק חמור נגרם כבר להיקף של כ-2,600 הקטאר, וראש הרשות האזורית הודה כי המצב יצא משליטה: "זו כנראה השריפה הכי מסובכת שהייתה לנו באיים הקנריים ב-40 השנים האחרונות". 
יותר מ-370 אנשי צוות ו-17 מטוסי כיבוי גויסו כדי להתמודד עם המשבר שהחל לאחר גל חום קשוח שהגיע עד ל-40 מעלות צלזיוס - טמפרטורה חריגה ביחס לממוצע המקומי. בעת זו לא ידוע אם וכמה ישראלים נמצאים באזורים שהוכו בשריפות הללו.
כידוע לא מדובר בשריפה היחידה שהכתה השבוע באתר תיירות מוכר. מאווי שבהוואי מתמודדת כבר כשבוע עם שריפות קשות שמחקו ערים פופולריות בקרבה. הרשויות האמריקניות כבר הכריזו כי מדובר במשבר האקלים הכי קשה שהוואי חוותה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה