רכב

הנסיעה תתארך בשעתיים: מנהרת הרכבת הארוכה בעולם תושבת

לאחר שתאונה במנהרת גוטהארד גרמה לנזק חמור, בשווייץ מודיעים שהמנהרה תושבת עד סוף שנת 2023 למטרות תיקונים ושיפוצים. הנוסעים יאלצו לעלות קווים פנורמיים שיאריכו את דרכם בכמעט שעתיים
מערכת ice | 
רכבת נוסעים הארוכה בעולם (צילום טוויטר)
אלו שפוקדים באופן קבוע את רכבת הנוסעים הארוכה בעולם הולכים לסבול לא מעט עד סוף שנת 2023. לפני כשבוע התרחשה תאונה במנהרת גוטהראד שבה עוברת רכבת הנוסעים השוויצרית, והשבוע הרשויות הודיעו כי הנזק הרבה יותר גדול ממה שהן תיארו לעצמן.
התאונה התרחשה ב-10 באוגוסט ובמסגרתה 16 קרונות של רכבת משא ירדו מהפסים. לא היו נפגעים באירוע המסוכן, אך כאמור נגרם למסילות נזק ניכר. לפי הגארדיאן, מפעילת הרכבות במדינה SBB תחל בתיקוני המסילה הנדרשים לאורך כל המנהרה, שאורכה כ-57 קילומטר, והנוסעים יאלצו עד אז להסתפק בקווים עוקפים שיאריכו את דרכם בשעה ואפילו בשעתיים (אם הם מגיעים מחוץ לשווייץ). 
יש לציין כי הנזק לאורח החיים של הנוסעים באזור הוא לא הדבר היחיד שנגרם כתוצאה מהתאונה. המנהרה שנסגרת חשובה מאוד להעברת סחורה בין גרמניה ואיטליה, ועל כן חלק מהמנהרה כן תיפתח ביום רביעי הקרוב רק בשביל קרונות משא.
נזכיר כי הרכבת נפתחה באירוע חגיגי במיוחד בשנת 2016. בטקס הפתיחה לקחו חלק מספר מנהיגים מאירופה, בהם מנהיגי צרפת, איטליה וגרמניה, והאירוע אפילו כלל הופעות בידור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה