בעולם

היסטוריה באירופה: זו המדינה שהכריזה על לגליזציה של סמים קלים

על פי המתווה, מבוגרים מעל גיל 18 בגרמניה יוכלו להחזיק עד 25 גרם של הצמח לשימוש עצמי. כמו כן, מותר יהיה לגדל עד שלושה צמחים של קנאביס בדירה פרטית
מערכת ice | 
קנאביס (צילום unsplash)
היסטוריה של ממש התרחשה היום (רביעי) בפרלמנט הגרמני, כאשר הממשלה החדשה הכריזה על תכנית לגליזציה של קנאביס, אשר אמורה להיכנס לתוקף עד סוף השנה הנוכחית. על פי המתווה, מבוגרים מעל גיל 18 יוכלו להחזיק עד 25 גרם של הצמח לשימוש עצמי. כמו כן, מותר יהיה לגדל עד שלושה צמחים של קנאביס בדירה פרטית.
למי שמדמיין לעצמו אווירה של אמסטרדם - זו לא כוונת הממשלה בראשותו של הקנצלר אולף שולץ, כאשר המכירה תתבצע, לפחות בשלב הראשון, דרך מועדוני קנאביס ואגודות ללא מטרות רווח. בשני המקרים צריך להיות חבר רשום מראש על מנת לרכוש את הצמח - מה שיקשה על ציבור התיירים. כל חבר רשום יוכל לקנות 50 גרם בחודש. 
הגבלות נוספות כוללות איסור על עישון ברדיוס של 200 מטרים ממוסדות חינוך ומתקני ילדים, איסור על עישון בציבור בין השעות 07:00 ל-20:00 ואיסור מוחלט על נהיגה תחת השפעת הסם. בניגוד לאלכוהול, אין גבול תחתון במקרה קנאביס וכל כמות מעל 0 של THC (החומר הפעיל בקנאביס) בדם - דינה שלילת רישיון.
במידה והפיילוט יצליח, בשלב השני אמורה להיכנס הקלה בתנאים לרכישה, אשר תטיב עם התיירים, כאשר הממשלה מכוונת שהייצור והמסחר יתקיים בחנויות ייעודיות לכך. על פי הממשלה, השלב השני יתבצע בשיתוף פעולה עם האיחוד האירופי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה